اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی - نیتک پارک

تولید محتوای آموزشی مهارت محور در استان خراسان رضوی

با همکاری خانه خلاق و نوآوری نیتک با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای صورت میگیرد:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی تولید محتوای کیفی در حوزه آموزشهای مهارتی را از نیازهای استان خواند.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، ، افشین رحیمی گلخندان در جلسه ای با مدیران خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با اشاره به وجود 2000 مدرس فنی و حرفه ای در استان برای ارائه آموزشهای مهارتی بر ضرورت همکاری برای تهیه محتوای دیجیتال آموزشی مهارت محور تاکید کرد.
وی با یادآوری محدودیتهای دوره کرونا گفت: با توجه به محدودیتهای این بازه زمانی، نیاز به وجود محتوای آموزشی بسیار احساس می شد و خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در این زمینه بستر بسیار مناسبی را اماده کرده است.
رحیمی گلخندان توسعه تولید در ایاران را دارای چهار مولفه اصلی شامل سرمایه، فناوری، نیروی انسانی و بازار خواند و گفت: بطور قطع عامل اساسی در توسعه اقتصادی، نیروی انسانی و آماده سازی او برای ایفای نقش اساسی در توسعه اقتصادی است.
وی تاکید کرد: سرمایه انسانی دارای دانش، مهارت و هوشمندی می‌تواند با روش‌های نوآورانه، سرمایه لازم را برای تولید از درون جامعه گرد آورد.
در این دیدار حمیدرضا بحرینی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک از آمادگی این مرکز برای همکاری در تولید محتوای آموزشهای مهارتی خبر داد.
وی گفت: با ایجاد زیرساختهای لازم برای راه اندازی نخستین شتابدهنده مهارتی کشور در مشهد، توسعه نیروی انسانی دانش آموخته و مهارت دیده در دستور کار مجموعه قرار گرفته و در همین راستا تولید بسته های آموزش مهارتی در مجموعه آغاز شده است.
بحرینی همکاری با دانشگاه پیام نور و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای را در همین راستا عنوان کرد.

مطالعه این مطلب میتواند مفید باشد

امضای تفاهم نامه میان دانشگاه فردوسی مشهد و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در نیتک

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *