امضای تفاهم نامه دانشگاه پیام نور و نیتک

تولید محتوای آموزشی و مهارتی برای ۲۵هزار دانشجوی پیام نور در‌ نیتک

 

تولیدمحتوای آموزشی با حضور رئیس منطقه ۹دانشگاه پیام نور، تفاهم‌نامه تولید محتوای الکترونیکی و آموزش‌های مهارتی برای ۲۵هزار دانشجوی منطقه‌ی ۹دانشگاه پیام‌نور، منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، دکتر حمیدرضا میرزایی با اشاره به پلتفرم آموزشی ایران فراگیر که در راستای این تفاهم‌نامه طراحی و در دست راه‌اندزای است، اظهار کرد: این پلتفرم به زودی به صورت ملی رونمایی خواهد شد.

وی با پیشنهاد ارائه محتوای آموزشی در چارچوب یک پلتفرم با دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک به صورت مجازی، حضوری و ترکیبی به‌طور حتم مورد استقبال جامعه دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

 

تولیدمحتوای آموزشی

 

تولید انواع محتوای آموزشی دانشگاه پیام نور در نیتک

دکتر سعید مقدم آریایی، معاون کسب و کار این خانه خلاق، در جلسه انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: آمادگی لازم برای تولید محتوای تصویری معرفی رشته‌های دانشگاهی پیام‌نور با هدف معرفی آن‌ها به شرکت‌کنندگان در کنکور و محتوای آموزشی سایر جلسات درسی نیز فراهم شده است.

حمیدرضا بحرینی، مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک نیزبا اشاره به راه‌اندازی مرکز نوآوری فرهنگی در منطقه 9دانشگاه پیام‌نور طبق این تفاهم نامه در آینده نزدیک، بیان کرد: رویدادهای شتابدهی و کارآفرینی نیز در این دانشگاه با مشارکت خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین مهارت‌افزایی متناسب با نیاز دانشجویان و کارجویان در محل این خانه خلاق برگزار خواهد شد.

بحرینی ادامه داد: طبق مفاد این تفاهم‌نامه کارگاه‌های آموزشی و مشاوره خانواده در منطقه 9دانشگاه پیام‌نور نیز برگزار خواهد شد.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *