راه‌اندازی اولین شتاب‌دهنده مهارتی کشور در سمنان - نیتک

راه‌اندازی اولین شتاب‌دهنده مهارتی کشور

اولین شتاب‌دهنده مهارتی کشور توسط خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، دکتر وحید احمدزاده، مدیر اجرایی این خانه خلاق در رویداد و نمایشگاه تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی استان سمنان، پلتفرم ایران فراگیر را به عنوان اولین شتاب‌دهنده مهارتی کشور عنوان کرده و اظهار داشت: این پلتفرم دارای چهار بازوی اجرایی با عناوین ایران فراگیر، بتاتیک، کار بازار و obs بوده که به دنبال مهارت‌افزایی، مهارت‌سنجی و اشتغال‌آفرینی برای ایجاد فضای موثر کار برای کارجویان است.

وی افزود: ایران فراگیر هم‌اکنون دارای 5هزار محتوای آموزشی در قالب Micro learning است و در ادامه با مهارت‌سنجی‌های خود توسط هوش مصنوعی، آموزش‌های موثر و کاربردی را به علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف عرضه می‌کند.

احمدزاده ادامه داد: این پلتفرم پس از ماه محرم صفر به صورت رسمی رونمایی شده و در معرض استفاده‌ی ‌عموم قرار خواهد گرفت.

تولید محتوای دیجیتال، بستر ایجاد زنجیره ارزش و خلق ثروت

مدیر اجرایی خانه‌ خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، تولید محتوای دیجیتال را بستر ایجاد زنجیره ارزش و خلق ثروت مثمرثمر خواند و افزود: می‌توان پلتفرم صنایع گردشگری را در قالب نمایش ۳۶۰درجه به علاقه‌مندان عرضه کرد تا شاهد خلق ارزش موثر و قابل ملاحظه در این حوزه بود.

وی به حلقه‌های مفقوده تولید محتوا در حوزه‌های مختلف همچون گردشگری اشاره کرده و افزود: با تولید محتوای مناسب برای موقعیت‌های مختلف توریستی کشور برای مسافران داخلی و خارجی می‌توان به خلاء معرفی چنین پتانسیل‌هایی برای علاقه‌مندان در این حوزه پاسخ داد.

مدیر اجرایی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک به زیرساخت‌های تولید محتوای دیجیتال نیتک در این حوزه اشاره کرده و گفت: این خانه خلاق می‌تواند ظرف مدت دو ماه شهر شاهرود را به اولین شهر ۳۶۰درجه کشور در قالب پلتفرم ایرانمون تبدیل کند.

راه‌اندازی اولین شتاب‌دهنده مهارتی کشور در سمنان - نیتک

خط تولید نرم‌افزار در نیتک

وی با تأکید بر اینکه این خانه خلاق به دنبال همکاری برای تولید محتوای فاخر توسط نوآفرینان، تیم‌ها و گروه‌های تولید محتوایی است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شبکه‌ای هم‌شبکه بزرگ از تولیدکنندگان محتوا در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک شکل گرفته است تا تمامی حوزه‌های IT، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوای دیجیتال را پوشش دهند.

احمدزاده گفت: هم‌اکنون خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک به خط تولید نرم‌افزار دست پیدا کرده است و این توانایی را دارد تا هر طرحی را در قالب پلتفرم‌های هوشمند آماده و ظرف مدت یک ماه به کارفرمایان تحویل دهد.

راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در شاهرود

وی با اشاره به افتتاح خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در شهر مشهد در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: این مکان دارای سه هزار متر فضای کار اشتراکی در کنار هزار متر فضای استودیوهای مختلف صوتی و تصویری است تا بزرگ‌ترین پارک تولید محتوای کشور به این ترتیب در شهر مشهد شکل گیرد و شعبه شاهرود نیز در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی اولین شتاب‌دهنده مهارتی کشور در سمنان - نیتک

 

 

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *