شتابدهنده

ما در مدیا پارک نیتک با برگزاری دوره‌های فشـرده حمـایتی، در صددِ تسـریع موفقیـت استارتاپ‌ها و خدمات‌دهی به آن‌ها هستیم. فرآیندهای شتابدهی ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا استارتاپ‌هایی که به صورت تیمی عمل کرده و توانسته‌اند محصول اولیه خود را بسازند، به مجموعه‌هایی سرمایه‌پذیر تبدیل شوند تا رشد چشمگیری را تجربه کرده و موفق به جذب سرمایه شوند و در نهایت کسب‌وکار خود را توسعه دهند. سرمایه‌گذاری مالی، فضای استقرار، خدمات منتورینگ و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله خدمات شتابدهندهی ما در نیتک‌ است.

فرآیند شتاب دهی ما، شکل گرفته است تا تیم‌ها شبکه ای کامل از تولید محتوا و سایر موضوعات وابسته را بسازند و با منتورینگ متخصصین این صنعت، تقویت استعداد و مهارت های خود، تبدیل به استارت‌اپی سودآور شوند.

خدمات دوره شتابدهی نیتک

استارتاپ استودیو

ما در استودیو نوآوری نیتک، ایده ها و نیازها را تعریف کرده ایم و براساس معیارهای خاص، تحلیل می‌شوند و در صورت پذیرش طرح / مسئله، کسب و کار آن را ایجاد و از افراد متخصص حاضر یک تیم منسجم و نخبه تشکیل می‌شود.

ساختار ما در بخش استودیو نوآوری نیتک به این صورت است که ایده، کارآفرین، متخصصین، مهارت و تجربه ترکیب می‌شوند و تیم موردنظر را تشکیل می‌دهند و طی مراحل متوالی و ارزیابی های مکرر، منابع لازم به تیم مورد نظر تخصیص می‌یابد. از مزایای استفده از استارتاپ استودیو نیتک می‌توان به فرصت های بیشتر در اکوسیستم توسعه نیافته، جذب استعدادهای خبره، کارآفرینی موازی و کاهش هزینه و… تولید اشاره کرد.

در حقیقت این استودیو، مرکزی است که با خلق ایده، مدل کسب و کار جدید، تامین نیروی انسانی و مالی، به طور مداوم استارتاپ و محصول خلق میکند.

با درخواست استفاده از استودیو نوآوری شروع کن.

دوره پیش شتابدهی

دوره پیش شتابدهی نیتک

ما در دورۀ پیش شتابدهی نیتک به شما کمک می‌کنیم تا در مدت مشخص(2-4 ماهه) ایده خود را عملیاتی کنید و به یک خدمت قابل ارائه به بازار برسید. توجه داشته باشید که ایده‌های پیشنهادی نباید با طرح‌های قبلی مرکز تشابه داشته باشند. و نباید به‌طور مستقیم از طرف هلدینگ، شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ یا بانک ها مورد حمایت مالی قرار گرفته باشند.

در این دوره، گرفتن مجوزهای لازم مثل دانش‌بنیان شدن، ثبت شرکت و … انجام می‌شود و بعد از تحقیقات بازار و تیم‌سازی، به استارتاپ­ها کمک می‌کنیم تا به ساخت محصول اولیه برسند.

حوزه‌های پذیرش ایده در نیتک شامل موضوعات تولیدات محتوایی و دیجیتال مارکتینگ است. «چنانچه ایده‌ شما در این حوزه‌ها قرار نمی‌گیرد، نگران نباشید. ما باز هم در کنار شما هستیم».

با ثبت ایده شروع کن.

دوره شتابدهی

شتابدهنده نوآوری نیتک با هدف آسیب شناسی موانع کارآفرینی در حوزه تولید محتوا، ترویج مفاهیم کارآفرینی و نوآوری در صنایع خلاق و فرهنگی به ویژه تولید محتوا، ارتباط تولیدکنندگان آثار محتوایی و دیجیتال با سرمایه گذاران، خلق آثار فاخر و ارزشی متناسب با فرهنگ بومی کشور و تربیت و توانمندسازی نیروهای متخصص فعال تشکیل شده است. در این حوزه آنها می‌توانند در فضای کار اشتراکی نیتک مستقر شوند، و محصول خود را مطابق با نیاز بازار اصلاح کرده و با سرعت توسعه دهند. پس از گذر از این دوره، تیم ها با کمک ما به شبکه ای از سرمایه گذاران متصل خواهند شد که در صورت جذاب بودن استارتاپ برای سرمایه گذار، این جذب سرمایه برای استارتاپ محقق می شود.

با ثبت کسب و کار شروع کن.

دوره شتایدهی نیتک

برخی از تیم های نیتک