6

استارتاپ بتاتیک، از بازوهای شتابدهنده مهارتی نیتک میزبان دانشجوها در نمایشگاه حرکت

به گزارش روابط عمومی مدیا پارک نیتک، استارتاپ بتاتیک، بازوی استعدادسنجی شتابدهنده مهارتی نیتک، ۲۵ الی ۲۷ بهمن ماه در نمایشگاه حرکت واقع در دانشگاه فردوسی میزبان دانشجوها بود.

در این مراسم دکتر بادپا مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر ضابط رییس دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر غفاری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی و جمعی از دبیران و کارشناسان انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور نیز حضور داشتند.

دانشگاه فردوسی نیتک
در این مراسم دکتر محمدعلی زلفی‌گل گفت: نباید تجربه‌های دوران کرونا را فراموش کنیم و باید از ظرفیت‌ و امکاناتی که در دانشگاه‌ها فراهم شد استفاده کرد.
او اضافه کرد: در زمان کرونا برخی انجمن‌ها تدریس استادان را در اختیار سایر دانشجویان قرار می‌دادند و اکنون نیز می‌توان یک همایش بین المللی را در قالب مجازی برگزار کرد.
وزیر عتف همچنین به بحث مهارت‌محور شدن دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: دنبال راهکار برای افزایش مهارت‌محوری هستیم و معتقدیم با تغییر سرفصل‌ها این امر شدنی نیست.
او افزود: کارورزی باید جدی گرفته شود و متاسفانه بستر اشتغال مرتبط با رشته‌های دانشگاهی دست ما نیست.
زلفی‌گل اضافه کرد: حدود ۸۰ درصد دانشجویان فنی و حرفه ای بعد از فارغ التحصیلی شغل پیدا می‌کنند درحالی که در رشته‌های نظری این درصد کمتر است.

نمایشگاه حرکت دانشگاه فردوسی
در این نمایشگاه مخاطب ها می توانستند در غرفه بتاتیک علاوه بر مشاوره شغلی، ثبت نام در پلتفرم و دریافت کد تخفیف های ویژه، در بازی های مختلف با رویکرد توسعه مهارت های نرم نیز شرکت کنند.
وزیر علوم و هیات همراه، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت عتف و مدیرکل پشتیبانی فرهنگی اجتماعی ریاست جمهوری از این غرفه بازدید کردند.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *