آتش نشان مشهد

استفاده از نیتک برای تولید محتوای آموزشی و اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی مشهد

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد بیان کرد: ایده‌های خلاقانه نیتک برای تولید محتوای‌ آموزشی و اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی مشهد به کار گرفته خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، مصطفی خان‌چوپانی، در جریان بازدید از خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک به ظرفیت‌های متنوع این مجموعه برای تولید محتوای فاخر اشاره کرده و بیان کرد: به‌طور حتم می‌توان با کمک ایده‌های خلاقانه تیم‌ها، استارتاپ‌های مستقر و استودیوهای مجهز در این خانه خلاق، محتوای سازنده‌تر و فاخرتری را تولید کرد.

 

مسئول روابط‎ عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به زیرساخت‌های به‌روز تولید و انتشارمحتوا در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، اظهار کرد: مستندسازی فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی مشهد در سراسر شهر مشهد به‌طور شبانه‌روزی انجام می‌شود و با کمک این خانه خلاق می‌توان برای تولید محتوای بهینه و انتشار موثرتر آن، همکاری‌های موثری را انجام داد.

روابط عمومی آتش نشانی مشهد

تولیدات محتوایی سازمان آتش‌نشانی

وی درباره تولید برنامه‌های محتوایی برای انعکاس مطلوب فعالیت‌های کارکنان این سازمان گفت: برنامه روتین هفتگی با محوریت حوادث و آموزش ایمن‌سازی تولیده شده و روزهای یکشنبه و پنجشنبه از صداوسیمای خراسان‌رضوی پخش می‌شود.

خان‌چوپانی به ظرفیت استودیو صوتی خانه خلاق و نوآوری نیتک در تولید پادکست و برنامه‌های رادیویی اشاره کرده و افزود: تولید برنامه رادیویی صدای آتش‌نشان با محوریت ایمنی و تولید محتوای اینستاگرامی برای انعکاس بیشتر این فعالیت‌ها نیز در دستور کار روابط‌عمومی این سازمان قرار دارد.

 

تولید محتوای آموزشی در زمینه ایمن‌سازی شهروندان

 

محمدرضا اسماعیل‌زاده، معاون تولید خانه خلاق و نوآوری نیتک نیز با اشاره به توانمندی لازم این مجموعه در رابطه با تولید برنامه‌های تلویزیونی برای سازمان آتش‌نشانی مشهد، گفت: تولیدمحتوا در زمینه ایمن‌سازی و کمک به انتشار این محتوا در شبکه های اجتماعی با توجه به توانمندی‌ها و استفاده از شبکه‌های موجود، از جمله خدماتی است که می‌توان به سازمان آتش‌نشانی مشهد ارائه داد.

شایان ذکر است، در خانۀ خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک 8استودیوی تصویری و صوتی راه‌اندازی شده است که استودیوهای صوتی آن برای تولید برنامه‌های آموزشی، رادیویی، خبری و… آماده سازی شده است.

در این استودیوها و به ویژه استودیوی تصویری نیتک که به عنوان بزرگ‌ترین استودیوی تصویری شرق کشور شناخته می‌شود، ظرفیت بالایی برای تولید انواع محتواهای آموزشی و پیشگیرانه، برای سلامت شهروندان وجود دارد.

استودیوهای صوتی نیتک با مشارکت بنیاد سکوت، افراد و تولیدات مختلفی را جهت صدابرداری، تدوین و آموزش، تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

آتش نشانی مشهد

همچنین گفتنی است، تولید محتوا در این مجموعه دارای انواع مختلفی مانند: تصویر، ویدئو، اینفوگرافیک، اسلاید انیمیشن، موشن گرافیک، تدوین و … است. زیرا یکی از راه‌های موفقیت در دنیای دیجیتال استفاده از تولیدمحتوای تصویری است. همواره باید به خاطر داشت که حدود ۹۰ درصد از اطلاعات وارد شده در مغز بصری بوده و ۶۵ درصد از افراد نیز با دیدن مطالب می‌توانند آن‌ها را در حافظه خود نگه دارند. از این طریق می‌توان با تولید چنین محتواهایی به آموزش شهروندان و ایمن‌سازی جامعه کمک شایانی کرد.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *