استودیو تولید محتوا

استودیو تولید محتوا

هر مرکز تولید محتوا نیازمند زیرساخت‌هایی همچون استودیو صدا و تصویر، انبارهای تجهیزات، دکور، چهره پردازی و… است. به همین دلیل نیتک به عنوان مرکزی پیشرو، ۴ استودیو تصویری (شامل بزرگترین استودیو شرق کشور) به مساحت ۸۰۰ متر، ۴ استودیو صوتی به مساحت ۲۰۰ متر و فضای کار اشتراکی به مساحت ۲ هزار متر مربع را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

برخی از انواع استودیوهای تصویر در مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک:

۱- استودیو استندآپ برای کسانی که به ساخت برنامه های طنز علاقه دارند و برای کسانی که فکر می‌کنند استندآپ در ذاتشان وجود دارد.

۲- استودیو کروماکی و موشن کپچر برای تیم‌هایی طراحی شده که یا امکان طراحی استودیو ثابت را ندارند و یا حس می‌کنند ساخت یک استودیو مجازی با قدرت مانور نامحدود می‌تواند به ساخت برنامه‌شان کمک کند.

۳- استودیو گفتگو برای برنامه‌های چالشی و گفتگو محور گزینه ایده عالی به نظر می‌رسد.

۴- استودیو آشپزخانه برای کسانی طراحی شده که به این رشته علاقمند هستنند! این استودیو اینقدر قدرتمند است که دست شما را به راحتی برای نشان دادن دستپخت ایرانی به تمام دنیا باز می‌گذارد!

۵- استودیو میز و اسکرین تحلیل

۶- استودیو استاپ موشن برای کسانی که ذهنشان فراتر از عالم واقعیت است! استودیو استاپ موشن طراحی شده تا جهان با رویاهای شما آشنا شود!

برخی از استودیوهای صدا:

۱- استودیو موسیقی مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک قابلیت این را دارد که در خود هر گروه موسیقی را به راحتی برای ضبط برنامه‌های دلنشین جای دهد.

۲- استودیو دوبله برای بازیگران صدا طراحی شده است! ما حتم داریم ظرفیت دوبله مشهد همه را متقاعد می‌کند که این شهر باید پایتخت صدای ایران نام بگیرد.

۳- استودیوهای پادکست کمک می‌کند تا طراحان تمامی وقت‌های مرده روز در مترو، تاکسی و… را برای ما به کلاس‌های علمی، خبری و… تبدیل کنند.