WhatsApp Image 2021-09-28 at 09.23.56

انتشار فراخوان پذیرش تیم‌ها و فریلنسرهای حوزه محتوای دیجیتال

فراخوان پذیرش خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک به منظور حمایت از تیم ها و فریلنسرهای متخصص در حوزه تولید محتوای دیجیتال منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، این فراخوان به منظور حمایت از از فـریـلـنـســر‌های متخصص در حوزه تولید محتوا منتشر شده است تا بستر لازم برای ارتباط و خدمات رسانی با تیم‌ها و شرکت‌های مرتبط با حوزه کاری آنان را مهیا سازد.

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با انجام این فراخوان در نظر دارد امکان دسترسی مناسب شرکت‌ها و تیم‌های استارتاپی مستقر در پارک نیتک را به خدمات خود فرام کند. همچنین تأمین برخی از نیازهای ایشان همچون بهره‌مندی از فضای فیزیکی و اداری اشتراکی، خدمات پشتیبانی فنی، امکان بهره‌مندی از استودیوهای مجهز پارک نیتک و اتصال به شبکه کاری نیتک از دیگر تسهیلاتی است که دراختیار این تیم ها و افراد قرار میگیرد.

مخاطبان این فراخوان تیمها یا فریلنسرهای حوزه‌های ویدئو، پادکست، انیمیشن، موشن گرافی، گرافیک، نویسندگی، ترجمه، خبر، سئو، دیجیتال مارکتینگ، ولاگری، صداپیشگی و صدابرداری هستند.

شرایط مورد نظر برای پذیرش، وجود تخصص لازم در حوزه کاری، امکان همکاری با سایر اعضای پارک نیتک و وجود بازار هدف برای فعالیت فریلنسر است.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به بخش پذیرش سایت خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک به آدرس nitechpark.com درخواست خود را ثبت کنند تا پس از بررسی‌های لازم، نتیجه اعلام شده و فرآیند موردنظر برای استقرار انجام شود.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *