post

انتشار همزمان فراخوان پذیرش تیم‌های استارتاپی حوزه محتوای دیجیتال در دو شهر تهران و مشهد

فراخوان پذیرش استارتاپ ها و تیم های خلاق و نوآور در حوزه محتوای دیجیتال بصورت همزمان در دو شهر تهران و مشهد منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک، این فراخوان به منظور حمایت از تیمهای متخصص در حوزه های تولید محتوای دیجیتال، رسانه های صوتی و تصویری و آموزش و سرگرمی منتشر شده است تا بستر لازم برای ارتباط و خدمات رسانی با تیم‌ها و شرکت‌های مرتبط با حوزه کاری آنان را مهیا سازد.

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با انجام این فراخوان در نظر دارد امکان دسترسی مناسب شرکت‌ها و تیم‌های استارتاپی مستقر در پارک نیتک را به خدمات خود فراهم نماید.
همچنین تأمین برخی از نیازهای تیمها همچون بهره‌مندی از خدمات و حمایت هایی همانند توانمندسازی، فضای فیزیکی و اداری لشتراکی، خدمات پشتیبانی فنی، دوره های آموزشی، بهره گیری از استودیوهای مجهز جهت تولید محتوا، سرمایه گذاری و پشتیبانی مالی توسط گروه سرمایه گذاری وسنی و اتصال به شبکه سرمایه گذاران شتابدهنده از دیگر اهداف انتشار این فراخوان اعلام شده است.
توانمند سازی استارت آپ ها در راستای تامین مالی، تدوین مدل کسب و کار، تجاری سازی و جذب سرمایه گذار، آموزش و مشاوره بازاریابی و تسهیل فرآیند نفوذ در بازار هدف از جمله حمایتهای دیگر نیتک از تیمهای شرکت کننده در این فراخوان خواهد بود.
علاقه مندان برای ثبت نام در این فراخوان، می توانند درخواست خود را از تاریخ ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ لغایت ۱۰ دیماه سال جاری در بخش پذیرش سایت خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک به آدرس nitechpark.com ثبت کنند تا پس از بررسی‌های لازم، نتیجه اعلام شده و فرآیند موردنظر برای استقرار انجام شود.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *