ورزش جوانان خراسان رضوی در خانه خلاق نیتک

ایجاد بسترهای لازم برای تولید محتوای تخصصی ورزشی

ایجاد بسترهای لازم برای تولید محتوای تخصصی ورزشی در خانه خلاق و نوآوری نیتک

در جریان بازدید تیم روابط عمومی سازمان ورزش و جوانان از خانه خلاق نیتک هدف‌گذاری برای تولید محتوا دیجیتال در زمینه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، دانایی، مسئول روابط عمومی سازمان ورزش و جوانان با اشاره به دامنه گسترده‌ی مخاطبان در حوزه ورزش، بیان کرد: خدمات ارائه شده در مجموعه نیتک مورد نیاز هیئت‌های ورزشی است که می‌توان با مذاکراتی سازنده به همکاری‌های متقابل در این رابطه دست پیدا کرد.

 ورزش جوانان خراسان رضوی در خانه خلاق و نوآوری نیتک

وی ادامه داد: باشگاه‌ها نیز در حوزه مجازی با توجه به شرایط موجود، نیازمند تولید محتوا هستند که می‌توان فعالیتهای موثر و مفیدی را در این رابطه انجام داد.

وحید احمدزاده، معاون اجرایی خانه خلاق و نوآوری نیتک نیز با استقبال از پیشنهادات مطرح شده بیان کرد: با توجه به حوزه‌های گسترده ورزشی و علاقه‌مندی گروه‌های مختلف اجتماعی برای مشارکت در این زمینه به زودی استارتاپ ورزشی در این مجموعه مستقر خواهد شد که هدف آن تولید محتوای متمایز و موثر ورزشی است.

وی افزود: به طور حتم بسترهای فراهم شده در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک آماده‌ی همکاری با حوزه‌های مختلف ورزشی است تا در این زمینه محتوای متنوع و تخصصی تولید شود.

گفتنی است در جریان این بازدید قرار بر بازدید مدیر کل سازمان ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی از خانه تولیدمحتوای دیجیتال نیتک گذاشته شد تا زمینه‌های بیشتر مشترک برای تولید محتوای دیجیتال ورزشی فراهم شود.

ورزش جوانان خراسان رضوی در خانه خلاق نیتک

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *