برای اولین بار طرح ایستگاه صلواتی تولید محتوای دیجیتال در مشهد برگزار می شود - نیتک

برای اولین بار طرح ایستگاه صلواتی تولید محتوای دیجیتال در مشهد برگزار می شود

به مناسبت عید غدیر برای اولین بار در کشور طرح ایستگاه صلواتی تولید محتوای دیجیتال در مشهد برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک، در این طرح مجموعه استودیوهای صوتی و تصویری نیتک و تجهیزات حرفه ای فیلمبرداری و صدابرداری به صورت صلواتی در اختیار تیمها و افرادی قرار می گیرد که برای عید غدیر بخواهند محتوای دتناسب با فضای مجازی تولید کنند.
خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک بزرگترین پارک تولید محتوای کشور است که با ظرفیت 8 استودیوی صوتی و تصویری از سال گذشته فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است.
حمیدرضا بحرینی مدیرعامل خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک درباره این طرح گفت: بنا داریم طرح نذر فرهنگی غدیر را در راستای تولید محتوای دیجیتال متناسب با غدیر برای انتشار در فضای مجازی با همکاری برخی تیمهای تولید محتوا اجرا کنیم.
وی ادامه داد: در قالب این طرح خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک مجموعه استودیوهای خود را در روز 23 تیرماه جاری برای ضبط کلیپ ها، ویدئوها و برنامه های اینترنتی و… با موضوع غدیر بصورت کاملا رایگان در اختیار تیمهای مختلف قرار میدهد.
بحرینی با تقدیر از افرادی که برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند، گفت: در کنار تیم بزرگ نیتک، فریلنسرها و تیمهای همکار در این نذر فرهنگی، تامین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز را تا حد امکان فراهم خواهند کرد.
وی ادامه داد: این طرح ویژه ولاگرها، تیمهای تولید محتوا و کسانی که ایده ای برای تولید محتوا برای غدیر دارند خواهد بود و محتوای خروجی ان در قالب ویدئو، پادکست، تیزر، سرود، برنامه های اینترنتی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
مدیرعامل خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک آخرین فرصت ثبت نام در طرح را 21 تیرماه 1401 اعلام کرد و گفت: علاقمندان از طریق واتساب با شماره 09155047136 و از طریق اینستاگرام در صفحه نیتک پارک برای حضور در این طرح اعلام امادگی کنند.
بحرینی تاکید کرد: برای تیمهای ثبت نام کننده یک روز جلسات مشاوره و منتورینگ نیز بصورت رایگان برگزار خواهد شد.

مطالعه این مطلب پیشنهاد میشود
رزرو استودیو و عوامل تولید

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *