76f47f8d-b265-4165-a204-bae63cc211cf

برگزاری۱۲۰ جلسه مشاوره استارتاپی در سومین رویداد همراهانه در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک مشهد

سومین دوره رویداد همراهانه با هدف حمایت از کسب‌وکارهای نوآور در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک، سومین رویداد داوطلبانه همراهانه با برگزاری ۱۲۰ جلسه مشاوره بین استارتاپ‌ها، مدرسان، منتورها و مدیران با تجربه شرکت‌های دانش بنیان در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک مشهد برگزار شد.
این رویداد توسط پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان و شتابدهنده تریگ‌آپ و خانه خلاق نیتک و با حمایت شرکت سرمایه گذاری شناسا، اسکای روم، همفکر مشهد و رشدانا، عصر پنجشنبه ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
مدیر پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان در حاشیه سومین رویداد همراهانه گفت: در این رویداد ۱۷۰ استارتاپ ثبت‌نام کردند و از مجموع این شرکت‌‌کنندگان، ۱۲۰ جلسه مشاوره براساس نیاز آن‌ها به صورت آنلاین برگزار شد.
علی جاهدی گفت : رویداد همراهانه، رویدادی کاملا آنلاین است و برگزاری این رویداد به گونه‌ای بوده است که ۴۰ مشاور متخصص و حرفه‌ای از ۵ کشور مختلف دنیا برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کردند.
مدیر پردیس ICT ادامه داد : در این رویداد ۱۷۰ استارتاپ ثبت‌نام کردند و از مجموع این شرکت‌‌کنندگان، ۱۲۰ جلسه مشاوره براساس نیاز آن‌ها به صورت آنلاین برگزار شد.
جاهدی گفت : حوزه‌های مشاوره در این رویداد شامل ارزیابی ایده، طراحی مدل و توسعه کسب و کار، بازاریابی و استراتژی‌های ورود به بازار و برندینگ، جذب سرمایه و تامین مالی داخلی و خارجی، تیم‌سازی و سرمایه‌های انسانی، شبکه سازی، گیمیفیکیشن و … است.
همچنین مهندس ثریا حافظی مطلق، کارشناس پردیس ICT پارک خراسان اظهار کرد : این سومین رویداد همراهانه است که در خانه خلاق و نوآوری نیتک برگزار می‌شود. پارک نیتک زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و هدف از برگزاری رویدادها در فضای پارک نیتک، توسعه همکاری بین پارک علم و فناوری استان و پارک نیتک و همچنین آشنایی بیشتر استارتاپ ها با این فضا است.
مهدی گل محمدی، مشاور حوزه بازاریابی و فروش نیز به خبرنگار ما گفت : بزرگترین مشکلی که کسب و کار‌های فعلی با آن مواجه هستند، این است که شتاب‌زده و بدون بررسی اولیه وارد بازار کار می‌شوند و‌ در گام‌های نخست با مشکلات جدی روبه رو می‌شوند. به عنوان مثال آن‌ها تصور می‌کنند بازایابی بعد از تولید شروع می‌شود، در صورتی که ابتدا باید بازار، قیمت محصول و رقبا شناسایی شوند و سپس براساس آن، محصول مورد نیاز را تولید کرد.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *