839d6604-0f1d-41c2-8d1f-b1e7ea17bae5

تاسیس خانه خلاق تولید محتوای دیجیتال نیتک در مشهد سرمایه گذاری در نوآوری کشور است

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم رونمایی از خانه خلاق و  نوآوری محتوای دیجیتال نیتک:

تاسیس خانه خلاق تولید محتوای دیجیتال در مشهد  سرمایه گذاری در نوآوری کشور است

 

از خانه خلاق و  نوآوری محتوای دیجیتال نیتک امروز با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مشهد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی «خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک»، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این مراسم تاسیس خانه خلاق و  نوآوری تولید محتوای دیجیتال «نیتک» را کاری بسیار بزرگ توصیف و اظهار کرد: سرمایه گذاری در نوآوری همیشه موثر در عرصه پیشرفت و توسعه بوده و سودآوری قابل توجهی نسبت به دیگر عرصه ها دارد.

دکتر «سورنا ستاری» با اشاره اختصاص فضای بسیار مناسب از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای ایجاد خانه خلاق و  نوآوری محتوای دیجیتال «نیتک»، خاطرنشان کرد: تبدیل فضاهای بلااستفاده به محلی برای کارآفرینی رویکرد مبارکی است که از سوی تمامی اجزای دولت دنبال شود.

وی با اشاره به سرمایه گذاری قابل توجه بخش خصوصی در ایجاد این مرکز، اظهار امیدواری کرد: حمایت از خانه های خلاق و مراکز نوآوری به عنوان موتور محرکه کارآفرینی در کشور در سیاست‌گذاری‌ها و همچنین تسهیل امور مورد تاکید قرار گیرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این مراسم گواهینامه خانه خلاق را به «حمیدرضا بحرینی» مدیر مرکز خانه خلاق و  نوآوری محتوای دیجیتال «نیتک» اهدا کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی نیز در این مراسم، اظهار کرد: سیاست محوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه مراکز تولید محتوای دیجیتال، اختصاص زیرساخت برای استقرار این مراکز است.

دکتر «علی دلگیر» راه اندازی خانه خلاق و  نوآوری تولید محتوای دیجیتال «نیتک» را اتفاقی بزرگ در شرق کشور دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین کارآفرینی در حوزه تولید محتوا انجام می شود، راه اندازی این مرکز در خراسان رضوی می‌تواند در تاثیرات به‌سزایی در سرعت گرفتن چرخه کارآفرینی ایجاد کند.

همچنین عضو هیات مدیره خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در این مراسم، با بیان این‌که ما در صدد هستیم که حلقه های مفقوده در خوشه های فناوری و نوآوری در حوزه دیجیتال شکل بگیرد، اظهار کرد: تاکنون بسیاری خواسته‌اند تا اکوسیستم تولید محتوا ایجاد کنند، ولی نمی دانند شکل گیری اکوسیستم، نیازمند نگاه تازه و روال تازه است. 

دکتر «سعید مقدم آریائی» عنوان کرد: نوآوری هم به روال تازه نیاز دارد که در زبان بین المللی به آن New Normal می گویند و نیتک(New Normal of innovation in Technology)  می‌کوشد تا نوآوری در فناوری را تبدیل به امری بایسته و ضروری کند.

 

تاسیس خانه خلاق تولید محتوای دیجیتال نیتک در مشهد  سرمایه گذاری در نوآوری کشور است

 

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *