تفاهمنامه

تفاهمنامه پارک علم و فناوری خراسان رضوی و نیتک پارک

در تفاهمنامه پارک علم و فناوری خراسان رضوی و نیتک پارک تاکید شد:
محتوا در خدمت توسعه شبکه استارتاپی استان

در راستای حمایت از تجاری سازی محصولات و دستاوردهای واحدهای فناور، تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری خراسان رضوی و خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک منعقد شد
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، با انعقاد این تفاهم نامه، همکاری مشترک بین دو مجموعه در راستای ارائه خدمات تخصصی تولید محتوا در جهت توسعه بازار و شبکه سازی پارک و شرکت های عضو و همچنین برگزاری دوره ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی صورت خواهد پذیرفت.
همچنین پارک علم و فناوری متعهد شد در جهت معرفی ظرفیت های تخصصی نیتک به واحدهای فناور و پروژه های معرفی شده از سوی پارک اقدام نماید.
دکتر رضا قنبری، رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در حاشیه این مراسم هدف از این تفاهم نامه را توسعه کارآفرینی و افزایش قدرت شرکتهای دانش بنیان بیان کرد و افزود: الگو بودن شرکت های دانش بنیان با مساعدت مجموعه هایی همچون خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک سریع تر انجام می شود.
قنبری افزود: پارک علم و فناوری خراسان رضوی سعی دارد ارتباط بخش خصوصی را با خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک سریع و آسان تر کند تا کسب و کارها بتوانند با استفاده از این سرویس ها رشد کنند.
حمیدرضا بحرینی، مدیر خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه، گفت: ایجاد هم افزایی بین این دو مرکز میتواند زمینه را برای شکوفایی بیشتر استارتاپهای فعال در استان فراهم کند.
بحرینی با بیان این نکته که تفاهمنامه همکاری بین مرکز پارک علم و فناوری خراسان رضوی و این خانه، برای معرفی ظرفیتهای استارتاپی در استان است، گفت: استفاده از امکانات رسانه ای خانه خلاق نیتک و ایجاد برنامه های اینترنتی توسط شرکتهای تحت حمایت این پارک میتواند از دیگر خدمات قابل ارائه برای کسب و کارهای مختلف باشد.
وی ادامه داد: تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری خراسان رضوی و این خانه، باهدف توسعه کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان و حمایت از بخش خصوصی جهت شکل گیری شرکتهای نوپا و کمک به فراهم آوردن موجبات رشد و توسعه آموزشهای مهارتی مورد نیاز فضای کسب و کارخواهد بود.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *