0267a720-2c6c-4a93-a1e7-bf5a4fd883c9

دانشجویان پای کار تولید محتوای دیجیتال

با امضای تفاهم‌نامه نیتک با جهاددانشگاهی صورت می گیرد:
دانشجویان پای کار تولید محتوای دیجیتال

تفاهم‌نامه همکاری خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با جهاددانشگاهی خراسان رضوی با هدف استفاده از توان دانشجویان در تولید محتوای دیجیتال امضا شد.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، این تفاهمنامه با هدف جهت حمایت از استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف محتوایی از طریق مشارکت در ارائه خدمات، اطلاع‌رسانی، تولید، تجاری‌سازی محصولات و دستاوردهای استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور امضا شده است.
کمک به رشد و ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات دانشجویی، تسهیل‌ استفاده دانشجویان از خدمات زیرساختی نیتک و آموزش و اشتغال آنها در دپارتمان‌های تولید محتوا ازجمله ویدئو، انیمیشن و بازیسازی، همکاری در جهت اطلاع رسانی رویدادها، محصولات و دستاوردهای واحدهای فناور و استارت‌اپ‌های دانشجویی و حمایت از تجاری سازی محصولات و دستاوردهای استارتاپ‌ها از جمله مهمترین مفاد این تفاهمنامه همکاری است.
انجام پروژه‌های مشترک و مشارکت در قالب تولید برنامه‌های تصویری اینترنتی موضوعی و منتورینگ و مشارکت در رشد استارتاپ‌های حوزه های تخصصی در جهاددانشگاهی از دیگر موارد مورد توافق طرفین در قالب این تفاهمنامه است.
جهاد دانشگاهی نیز طبق مفاد این تفاهم نامه همکاری لازم در جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، محصولات و دستاوردهای واحدهای فناور و استارتاپ‌ها را به عمل خواهد آورد و بسته‌های اطلاع‌رسانی و نشر خبرهای حمایتی از استارتاپ‌ها در رسانه‌های تحت مدیریت جهاددانشگاهی را فراهم می‌کند.
حمیدرضا بحرینی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به تعریف دوره‌های توانمندسازی دانشجویان در حوزه محتوای دیجیتال اظهار کرد: آموزش، کارورزی و استفاده از توان این افراد در تولید محتوا چرخه ای است که در مجموعه نیتک برای استفاده از توان دانشگاه برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های کاربردی در حوزه بازیسازی تصریح کرد: از تابستان امسال دو دوره بازیسازی در دپارتمان گیم نیتک برگزار شده که با بورسیه هنرجویان تلاش کرده ایم ضمن خرید خدامات آنها، زمینه اشتغال آنها را در حوزه بازیسازی فراهم آوریم.
دکتر هادی بختیاری معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی نیز در این جلسه اظهار کرد: فعالیت در حوزه تولید محتوای دیجیتال از نیازهای امروز جامعه و بخصوص دانشگاه است و امیدواریم با امضای این تفاهمنامه زمینه استفاده از بسترهای فراهم آمده در نیتک برای این موضوع فراهم شود.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *