دنیای آموزش و سرگرمی شادیانه

لانچر شادیانه، محیطی جذاب را برای کودکان ایجاد کرده است تا در کنار همسان­سازی دستگاه­‌های هوشمند با روحیه کودکان، محتوای سرگرم کننده و آموزشیِ ایرانی-اسلامی را متناسب با فرهنگ بومی در اختیار آنان قرار دهد . به بیان دیگر شادیانه یک رابط کاربری مناسب، سرگرم کننده و ایمن، ویژه کودکان است .

اما داستان شادیانه همین جا به اتمام نمی‌­رسد، چرا که شادیانه دسترسی­‌هایی را که والدین برای کودکان مجاز می‌دانند در اختیار کودک قرار می‌دهد، به این معنا که والدین تعیین خواهند کرد تا کودکشان کدام تصویر، صوت یا موسیقی، ویدئو، برنامه و یا محتوا را در اختیار داشته باشد.

راستی دوست دارید کودکتان با برنامه زمانی و منظم از گوشی یا تبلت استفاده کند و ساعاتی خاص از این سرگرمی­‌ها بهره ­مند شود، یا اصلاً دسترسی بدون محدودیت زمانی مدنظر شماست؟! البته تصمیم گیرنده شما هستید!؟

در صورت تمایل می‌توانید مدت زمان استفاده از دستگاه هوشمند( تبلت یا تلفن همراه ) خود را برای کودک تعیین و مدیریت نمایید.

البته جای نگرانی برای تغییر احتمالی تنظیمات مدیریت والدین بر روی دستگاه هوشمند نیست چرا که ما مدیریت بخش والدین و امکان خروج از برنامه را با یک رمز 4 رقمی مصون نگه داشته­ ایم.

گردش دنیای شادیانه

با ورود به دنیای شادیانه، محیط کاربری امن کودک فراخوانده می‌شود و دیگر امکانی برای خروج از آن وجود ندارد (مگر با ورود رمز والدین ) خوب پس با خیال راحت از اینکه اطلاعاتتان پاک شود یا در دسترس کودک قرار گیرد، شادیانه را اجرا کرده و دستگاه هوشمند( تلفن همراه یا تبلت ) خود را با کودکتان تنها بگذارید، ما هوای کودک شما را داریم.

البته قبل از رفتن سری به قسمت والدین بزنید، کمی حوصله به خرج دهید و محتوای مطلوب برای کودکتان را در دسترس دلبندتان قرار دهید .

پروفایل کودک خود را تکمیل کنید، چرا که ما بر اساس همین اطلاعات برای کودک شما محتوای رایگان آموزشی و سرگرمی را آماده کرده و در اختیارش قرار می‌دهیم .

دنیای آموزش و سرگرمی شادیانه