معاون استاندار خراسان رضوی خواستار تعامل خانه خلاق محتوای دیجیتال نیتک با صداوسیمای استان شد

معاون استاندار خراسان رضوی خواستار تعامل خانه خلاق محتوای دیجیتال نیتک با صداوسیمای استان شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی و هیات همراه از بخش‌های مختلف «خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک» بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، کوکب موسوی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی در این بازدید، در جریان مراحل استقرار استارتاپهای حوزه محتوا در این مرکز قرار گرفت.

وی ایجاد این مرکز توسط بخش خصوصی را یک ظرفیت ارزشمند برای ایجاد شکوفایی در اقتصاد دیجیتال استان خواند.

موسوی بعد از بازدید از استودیوهای نیتک بر هم افزایی این مرکز با صداوسیمای استان تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیتهای اعتباری صدا و سیما، این سازمان در سالهای اخیر کمتر امکان بروزرسانی زیرساختهای خود را یافته و بهره گیری از ظرفیت موجود در این استودیوها می تواند باعث ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات مرکز استان باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بسیار مورد توجه قرار گرفته و دستگاه ها از آن جوابِ مثبتی هم گرفتند بنابراین اگر صدا و سیما و دیگر دستگاه های دولتی و اجرایی بتوانند از ظرفیت مجموعه هایی نظیرِ خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتالِ نیتک بهره ببرند، یقینا موجب رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور خواهیم شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: ما خوشحالیم که این خانه پیشرو به مرحله‌ای رسیده که می‌تواند حلقه اتصال تمامِ فعالیت‌های فناورانه در حوزه‌های دیجیتال در استان باشد و تمام آنها را به مرحله تجاری‌سازی برساند و امیدوارم در نهایت بتواند منجر به ارزش افزوده و افزایش صادرات فرهنگی برای استان و کشور شود.

در این بازدید از سوی محمدرضا اسماعیل زاده معاون تولید خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک توضیحاتی در خصوص روند راه اندازی و آماده سازی این مرکز ارائه شد.

وی گفت: از دیماه سال 1399 در پی انعقاد تفاهمنامه همکاری با پارک فاوای وزارت ارتباطات کار راه اندازی این مرکز آغاز شد و خوشبختانه در بازه زمانی 3 ماهه توانستیم 8 استودیوی صوتی و تصویری را به ظرفیتهای تولید محتوای استان اضافه کنیم.

اسماعیل زاده از استقرار 12 استارتاپ محتوایی در این مرکز خبر داد و گفت: با تکمیل ظرفیتهای مجموعه و بهره برداری کامل از ان 250 نیروی متخصص در حوزه محتوای دیجیتال در مرکز مستقر خواهند شد.

 

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *