قوانین و مقررات دوره های آموزشی

مهارت جو گرامی:

ضمن تشکر از شما برای شرکت و حضور در آکادمی نیتک، خواهشمندیم قوانین زیر را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. بدیهی است پس از پذیرش قوانین، آکادمی نیتک هیچ گونه مسئولیتی به جهت استثنا قائل‌شدن ندارد. هرگونه اعلام پذیرش قوانین (خوانده شده و یا خوانده نشده بر اثر بی‌دقتی، بی‌حوصلگی و کمبود وقت شما)، خوانده شده و لازم الاجرا تلقی می‌گردد.

ماده اول : انتخاب عنوان و زمان دوره

  1. مهارت جو  موظف است قبل از ثبت نام در هر بوت کمپ ، دوره و یا کارگاه ، تحقیقات لازم و کامل از سرفصل های درسی و همچنین برنامه زمانبندی کلاس و تطابق برنامه زمانی کلاس با برنامه شخصی و تطابق عنوان کلاس با نیاز فردی خود را به عمل آورده، سپس اقدام به ثبت نام نماید. آکادمی نیتک، هیچ گونه مسئولیتی در قبال نیاز و یا عدم نیاز افراد به دوره و همچنین هیچ مسئولیتی در قبال برنامه و زمان و یا تداخل کلاس با برنامه‌های دانشگاهی، فردی، کاری، سربازی، مهاجرتی و خانوادگی (و سایر موارد) افراد ندارد.

ماده دوم : نحوه پرداخت و تسویه

  1. در سایت آکادمی نیتک، امکان ثبت نام و پرداخت شهریه در حال حاضر تنها به شکل آنلاین و نقدی وجود دارد. در صورتی که مایل به ثبت نام و  پرداخت به صورت قسطی هستید، حداکثر تا یک هفته قبل از شروع دوره مهلت دارید با اکادمی تماس گرفته و پس از ثبت اطلاعات اولیه( به شکل تلفنی) شهریه را بصورت چک(های) تسویه حساب به آکادمی تحویل دهید.
  2.  ارسال چک می‌تواند بصورت حضوری، پستی، پیک و یا حضور نماینده شما باشد. در صورت عدم ارسال چک در موعد مقرر، ثبت نام شما لغو و فرد دیگری جایگزین شما خواهد شد.
  3. در خصوص دوره هایی که مشمول بورسیه می باشند تنها 30 درصد از شهریه کل در ابتدای کار در قالب پیش پرداخت از متقاضی دریافت می شود . پس از ارزیابی مدرس (پس از گذشت یک سوم از کل دوره ) نتیجه ، مبنی بر تایید یا عدم تایید امکان بورسیه شدن به متقاضی اعلام می شود و چنانچه عنوان مهارت جو در لیست نتایج بورسیه شده ها نباشد برای شرکت در مابقی جلسات یک هفته فرصت دارد تا 70 درصد باقی مانده شهریه را به شکل نقدی یا اقساط  پرداخت نماید.

ماده سوم : شرایط بورسیه

  1. متقاضی موظف می باشد مبلغ تعیین شده ابتدایی (30 درصد از هزینه کل دوره ) را پرداخت و پس از اعلام نتیجه امکان بورسیه چنانچه در لیست انتخاب شده ها نباشد برای شرکت در ادامه جلسات ، مابقی مبلغ (70 درصد از هزینه کل دوره ) را در زمان مقرر شده پرداخت نماید.
  1. افرادی که از حمایت بورسیه بهره مند می شوند متعهد می شوند پس از پایان دوره یا بوت کمپ به مدت دو ماه در یکی از پروژه های عملیاتی خانه خلاق و نوآوری نیتک مشارکت نماید.

ماده چهارم  : قوانین عمومی مالی

  1. شهریه‌ای که مهارت جو پرداخت می‌کند، قابل انتقال به فرد دیگری (چه در ترم جاری و چه در ترم‌های گذشته و آینده) نمی‌باشد.
  2. شهریه پرداخت شده هر کلاس، صرفا برای همان دوره خواهد بود. این شهریه قابل انتقال به درس دیگر و یا به ترم دیگری نمی‌باشد.

ماده پنجم : استرداد شهریه

  1. از آنجایی که ظرفیت کلاس‌های آکادمی نیتک محدود بوده و ثبت‌نام هر فرد عملاً منجر به تکمیل ظرفیت و عدم ثبت‌نام مهارت جوی دیگری می‌شود، درخواست استرداد تنها به فاصله 10 روز از شروع دوره قابل ثبت و پیگیری خواهد بود. بنابراین درخواست انصراف‌های با فاصله کمتر و مساوی 10 روز قبل از شروع دوره ترتیب اثر داده نشده و در این شرایط هیچ مبلغی استرداد نمی‌شود. بدیهی است معیار تشخیص، بر پایه تاریخ تشکیل اولین جلسه کلاس است.
  2. در صورتی که پس از پرداخت مبلغ ثبت‌نام در دوره، از حضور در کلاس منصرف شوید و درخواست انصراف شما تا حداقل 10 روز قبل از شروع دوره ثبت شود، 50 درصد از قیمت دوره کسر شده و 50 درصد باقی مانده قابل استرداد است. بنابراین اگر دوره‌ای ارزشی برابر با 2 میلیون داشته باشد و 1 میلیون از این مبلغ وصول شده باشد، با وجود ثبت درخواست استرداد در زمان مقرر (یعنی زودتر از 10 روز پیش از شروع دوره) مبلغی قابل استرداد نخواهد بود.
  3. توجه داشته باشید اگر وضعیت شما مشمول قانون استرداد گردد، مبلغ قابل استرداد، پس از 30 روز کاری برای شما استرداد داده می‌شود.

ماده ششم : قوانین حضور در کلاس

  1. مهارت جو پس از ثبت‌نام در هر دوره، موظف است تا به صورت حضوری و منظم در کلاس ثبت‌نام شده، شرکت کرده و به بهترین نحو ممکن و طبق استانداردهای اکادمی نیتک تمرینات خود را انجام دهد، آکادمی نیتک در قبال مهارت جویانی که در انجام تمرینات کوتاهی می‌کنند، هیچ مسئولیتی ندارد و این اختیار را دارد تا از حضور مهارت جو در سر کلاس درسی ممانعت بعمل آورد.
  2. مهارت جو موظف است تا برنامه‌های خود را طوری تنظیم نماید که دست‌کم 15 دقیقه قبل از شروع کلاس در آکادمی نیتک حضور داشته باشد.
  3. مهارت جویان موظفند شخصاً در کلاس حضور پیدا کنند و اجازه ندارند فرد دیگری را به عنوان جایگزین به کلاس بفرستند.

ماده هفتم : قوانین حراست و لزوم حفاظت فیزیکی از تجهیزات

  1. هر مهارت جو موظف است تا نهایت تلاش خود را به عمل آورد تا با رعایت قوانین و همچنین مراقبت از تجهیزات، در پایداری این مجموعه تلاش کند تا آیندگان نیز بتوانند از این تجهیزات استفاده کنند و مجبور نباشند شهریه‌های بالایی برای کلاس‌ها بپردازند؛ در نتیجه تمامی مراقبت و تلاش شما برای نگهداری از هر نوع تجهیزاتی در آکادمی نیتک، بر روی شهریه و قوانین سخت گیرانه بر روی نسل بعدی تاثیری مستقیم دارد. لذا هر فرد موظف است نهایت کوشش خود را به عمل آورد تا این بستر حرفه‌ای، بتواند به افراد و نسل‌های بعدی نیز خدمت رسانی کند.

ماده هشتم : فورس ماژور

  1. مطابق ماده ۲۲۷ قانون مدنی ایران فورس ماژور یا قوه قهریه حادثه‌ای است که نمی‌توان آن را به متعهد مربوط دانست، اعم از این‌ كه ارتباطی با قلمرو فعالیت متعهد داشته و « حادثه غیرمترقبه » تلقی شود یا صرفاً ناشی از عوامل بیرونی باشد. بر اساس این قانون، فورس ماژور استثنایی بر اصل «لزوم وفای به عهد» می‌باشد. موارد فورس ماژور در موقعیت‌هایی اعمال می‌شوند که در آن، شرایط موجود نسبت به قبل تغییر کرده است به نحوی که این شرایط نسبت به آنچه که طرفین انتظار داشتند بسیار متفاوت بوده است. در این صورت فورس ماژور موجب برائت متعهد و معافیت آکادمی نیتک از مسئولیت است و متعهدله نمی‌تواند به علت عدم اجرای قرارداد، مطالبه خسارت كند.