اپلیکیشن ابری بوک

اپلیکیشن ابری بوک , به عنوان شبکه اجتماعی تخصصی محتوای کودک انواع محتوای تعاملی را در فضای اپلیکیشن به نمایش میگذارد. ابری بوک با امکاناتی همچون پخش قصه، امکان ارتباط تعاملی با کاراکترهای قصه، بازی و در نهایت ساخت قصه( با امکان سناریو و صدای مخاطب) از جمله نقاط متمایز این اپلیکیشن نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه است.

اپلیکیشن ابری بوک به عنوان بستری برای ارائه محتوای تعاملی خاص کودکان باشد تا محتوای خود را در دسترس کاربران قرار دهد. همچنین به عنوان یک شبکه اجتماعی تخصصی حوزه کتاب کودک شناخته خواهد شد تا در رده های سنی استاندارد کودکان انواع محتوای تعاملی خود را در فضای مارکت اپلیکیشن بادی بوک به نمایش بگذارد.
در این پروژه قصه­ ها با تفکیک موضوعی و سنی مخاطب در محیطی کودکانه با کاربری ساده ارائه میشود. پخش قصه، امکان ارتباط تعاملی با کاراکترهای قصه، بازی از جمله نقاط متمایز این پروژه نسبت به سایر اپلیکیشن­های مشابه است.

اهداف این پروژه به شرح موارد ذیل است:

1- امکان تعریف دسترسی های مختلف بر اساس رده های سنی

2- امکان ارائه هدفمند محتوا برای مشاهده قصه­ های ساخت شده بر اساس هشتک گذاری

3- پلیر مجزا و یا ترکیبی برای سفارش دهندگان محتوا

4-امکان دریافت خدماتی نظیر کیف پول، برگزاری مسابقات مجازی،تعریف فروشگاه و…  به صورت جداگانه و در قالب یک لایسنس برای سفارش دهندگان.

5- امکان جستجو در محیط نرم افزار بر اساس هشتگ یا نام کتاب یا قصه، ناشر، قیمت و …
6- امکان دریافت امتیاز مشاهده قصه ­ها بر روی پروفایل کاربر یا کاربران و تبدیل امتیازات برای خرید محصول و …(گیمیفیکیشن – کیف پول)

7- مارکت مرجعِ کتاب­های تعاملی

8- استفاده از کتاب و بازی های تعاملی

9- امکان لایک و دیسلایک قصه ­ها و بازنشر آن­ها در فضای مجازی

اپلیکیشن ابری بوک