بازدید استاندار زنجان از خانه خلاق نیتک

استاندارزنجان بیان کرد: استفاده از بستر تولید محتوای نیتک در استان زنجان

استاندار زنجان، طی بازدید از خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، بیان کرد: از بستر تولید محتوای نیتک در استان زنجان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، محسن افشارچی با ابزار خرسندی از زیرساخت‌ها و محصولات معرفی شده در این خانه خلاق اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از این پتانسیل برای رشد تولیدات محتوایی در استان زنجان استفاده کنیم.

وی ضمن قدردانی از مدیریت نیتک برای میزبانی و معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود، گفت: بسترهای تولید محتوا در این خانه خلاق متمایزو جالب توجه است.

در جریان این بازدید حمیدرضا بحرینی، مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با اشاره به برنامه‌های مهارت‌افزایی این مجموعه، بیان کرد: در حال حاضر برنامه‌های دوره‌ی بهاره‌ صدا بازیگری برای 130نفر از مهارت‌جویان به طور حضوری و آنلاین با مشارکت اساتید برگزیده در حال برگزاری است.

وی افزود: تولید محتوا به زبا‌ن‌های دیگر همچون دری برای استفاه در کشور افغانستان نیز از دیگر اقدامات استودیو نیتک است.

استاندار زنجان

 

بحرینی در ادامه این بازدید با اشاره به امکانات مختلف استودیوهای تصویری همچون استودیوی کروماکی 360 درجه، زیرساخت استودیو زنده مجازی، اظهار داشت: رویکرد جدی این مجموعه برای کاهش هزینه تولید محتواست که اقدامات مفیدی در این رابطه انجام شده است.

گفتنی است در این بازدید مدیر پارک‌های علم و فناوری زنجان، مدیرکل اداره ict، معاون توسعه و مدیریت منابع استانی و هیئت همراه، استاندار زنجان را در این بازدید همراهی کردند.

بازدید استاندار زنجان

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *