IMG_4933

نخستین برنامه مهارت‌افزایی و ایجاد اشتغال، در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک

خانه‌های خلاق و نوآوری، با حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، بستری برای توسعه شرکت‌های خلاق هستند که زمینه‌ساز ایجاد اشتغال، خلق ارزش افزوده، توسعه بازار و رونق اقتصاد خلاق می‌شوند.

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک که با رویه‌ای جدید در نوآوری، به دنبال رشد محصولات و کسب‌وکارهای محتوایی و توسعه بازار برای تولیدات محتوای دیجیتال است، نخستین برنامه مهارت‌افزایی و ایجاد اشتغال خود را برگزار می‌کند.

دوره دوبله و صداپیشگی در خانه خلاق و نوآوری نیتک

آموزش صدا، بازیگری و دوبلاژ 

این رویداد شامل آموزش صدا، بازیگری و دوبلاژ است و بزرگان دوبله و گویندگی در این برنامه‌ها، تدریس و نظارت دارند.

استودیو نیتک با ایجاد بستر آموزشی در هر یک از حوزه‌های صدا، به هنرجویان، آموزش لازم را خواهد داد تا بتوانند آموخته‌های خود را به شکل عملی به کار گیرند تا در ادامه بتوانند از این مسیر، کسب درآمد داشته باشند.

به گفته حمیدرضا بحرینی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی این استودیو انجام شده تا یک دوره جامع صدا و بازیگری همراه با ارائه مجوز از اداره فنی ‌و حرفه‌ای برگزار شود.

هنرجویان در بهار ۱۴۰۱در مقطع مقدماتی آموزش خواهند دید و در ادامه، دوره متوسط در تابستان و در پاییز نیز، دوره پیشرفته برای آنان برگزار خواهد شد.

هنرجویان در این دوره‌ها، از حضور برترین اساتید حوزه‌ صدا همچون مسعود فرزین در بخش اجرای رادیویی، احمد ماهیان در بخش صدابرداری، یاسر عودی در بخش فن بیان، بهروز رضوی در بخش رادیویی، فریبا رمضان‌پور، امیرمحمد صمصامی و سعید مقدم‌منش در بخش دوبله و نصرالله مدقالچی نیز در دوره پیشرفته، بهره می‌برند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر این دوره، به بخش آکادمی وب‌سایت نیتک مراجعه کنند.

همچنین امکان ثبت‌نام در این رویداد، تا پایان فروردین‌ماه از طریق لینک رویداد خانه خلاق و نوآوری نیتک فراهم است.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *