IMG_8519999

بازدید رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از مرکزنوآوری محتوای دیجیتال نیتک

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان و هیات همراه از بخش های مختلف مرکزنوآوری محتوای دیجیتالِ نیتک بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، دکتر محسن نظری در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در گذشته نظر مدیران کشور این بود که حمایتها باید به سمت صنایع هایتک هدایت شود اما خوشبختانه در سالهای اخیر به این نتیجه رسیده ایم که باید از صنایع خلاق و هویت ساز بیشتر حمایت کنیم.

وی افزود: این نگاه باعث خواهد شد تا علاوه بر ایجاد فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی، با سرمایه گذاری کمتری بتوانیم در عرصه های بین المللی حرفی برای گفتن داشته  باشیم.

دکتر نظری هدف از ایجاد مراکز نوآوری را حمایت از کسب و کارها، تسهیل‌گری، تجاری‌سازیِ محصول یا خدمات تیم‌ها و استارتاپ‌ها خواند و گفت: مرکز نوآوری محتوای دیجیتالِ نیتک با ایجاد زیرساخت‌های لازم، قدم شایانِ توجهی برای تسهیلگری  در حوزه استارتاپهای محتوایی برداشته چراکه تیم‌های مستقر در این مرکز به واسطهی نیتک به بازارهای ملی  و منطقه ای دست خواهند یافت و حضور در این مرکزفعالیت این تیم‌ها ارزش‌آفرینی می کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان بیان کرد: اعتقاد معاونت علمی و پارک‌های علم و فناوری این است که صنایع خلاق می توانند موجب رونق قابل ملاحظه ای برای کشور شوند چرا که با عموم اجتماع سر و کار دارند و وسعت بازار زیادی هم دارند و مهم تر از همه اینکه به سرمایه زیادی هم نیاز ندارند بنابراین به سادگی و سرعت می توانند در سطح ملی و بین المللی نقش‌آفرین باشند.

نظری افزود: مد، لباس، گردشگری، صنایع دستی و… همه به تولید محتوا احتیاج دارند و برای این تولید محتوا به بستری همانند «مرکزنوآوری محتوای دیجیتال نیتک» نیازمند هستند.

محسن نظری با اشاره به همکاری های مشترک بین «پارک علم و فناوری استان سمنان» و «مرکزنوآوری محتوای دیجیتال نیتک» گفت: پارک علم و فناوری استان سمنان از پارک های بزرگ کشور است و حمایت های مالی و خدمات منتورینگ، کوچینگ و شتابدهی زیادی را به شرکت های زیرمجموعه خود در استان عرضه می‌کند که این خدمات می‌تواند بین تیم‌های مستقر در مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک نیز تسری پیدا کند چراکه این مجموعه‌ی پیشرو، ساز و کار خوبی برای تسهیلگری خدمات و محصولات تیم های مستقر در اینجا تدارک دیده که می توانیم این پتانسیل ها و این ساز و کارها را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.

بازدید رئیس پارک

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *