راه اندازی مرکز

راه اندازی مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در دانشگاه علامه طباطبایی

راه اندازی مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در دانشگاه علامه طباطبایی با حضور رییس کمیسیون آموزش عالی مجلس صورت گرفت.

مرکز نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در دانشگاه علامه طباطبایی تهران به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، دکتر حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی و پژوهشی این دانشگاه که با حضور رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی وزارت علوم، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری همراه بود،

اظهار کرد:

در هشت سال گذشته در دانشگاه علامه سه کار عمده و بنیادی را باید انجام می‌دادیم که نخستین کار آماده سازی فضای فیزیکی دانشگاه و دومین آن افزایش استانداردهای آموزشی و پژوهشی بود.

وی افزود:

سومین کار نیز خارج کردن دانشگاه از دانشگاه های نسل اول و حرکت به سمت دانشگاه‌های آموزش محور، کارآفرین و فن آور بود.

وی تصریح کرد:

دانشگاه علامه طباطبائی جهش بزرگی از دانشگاه های نسل اول به نسل سوم داشته است و در حوزه علوم انسانی مراکز رشد و نوآوری ایجاد کرده است.
هیچ کسی باور نداشت که در حوزه علوم انسانی بتوانیم مراکز رشد و نوآوری ایجاد کنیم، ولی اکنون مراکز رشد ما به عنوان مراکز نمونه کشوری شناخته شده اند.
شایان ذکر است دانشگاه علامه طباطبایی دارای چهار مرکز رشد است که که روز گذشته با حضور ریاست دانشگاه، نمایندگان مجلس و سایر مقامات، 5مرکز نوآوری جدید نیز افتتاح شد
خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در قالب مرکز نوآوری تخصصی تولید محتوا در دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی یکی ازین 5 مرکز بود که مأموریت آن تولید انیمیشن و بازی است.
مدیرعامل خانه نوآوری و محتوای دیجیتال نیتک با اشاره به چشم انداز این مرکز برای حرکت به سمت صادرات محتوایی با تکیه بر تخصص و توانمندی جوانان ایرانی است،

عنوان کرد:

این مرکز نوآوری که در فضایی به مساحت 800 متر مربع راه اندازی شده است و استارت‌آپ‌های حوزه پویانمایی و بازی‌سازی در آن مستقر خواهند شد.

حمیدرضا بحرینی در ادامه افزود:

خانه نوآوری و محتوای دیجیتال نیتک یک زیست بوم تخصصی در حوزه انیمیشن و گیم را راه‌اندازی خواهد کرد که در قالب یک شبکه فراگیر با رویکرد توسعه محتوای دیجیتال است.

وی افزود:

این مرکز نوآوری در این راستا به انتخاب افراد، تیم‌ها و استعدادها، آموزش و توانمندسازی آنان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه علامه طباطبایی خواهد پرداخت.
بحرینی با تأکید بر اینکه ایجاد کسب‌و کارهای نوآور و خلاق در حوزه محتوای دیجیتال، توسعه کسب‌و کار داخل کشور و همچنین صادرات محتوا در این مرکز به عنوان به هدف عملیاتی تعریف شده است،

بیان کرد:

تلاش ما در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک راه‌اندازی بخش‌های تخصصی و در نهایت ایجاد یک اکوسیستم کارآفرین و نوآور تولید محتوایی است.
گفتنی است خانه نوآوری و محتوای دیجیتال نیتک دومین شعبه خود را در این دانشگاه راه‌اندازی نموده است و اولین مرکز آن در مشهد در بهار امسال افتتاح شده است.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *