معاون

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی خواستار تعامل بیشتر نیتک با این مجموعه شد

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی خواستار تعامل بیشتر نیتک با این مجموعه شد

چهارشنبه 16 تیر ماه پارک تولید محتوای نیتک میزبان معاون تبلیغات آستان قدس رضوی بود.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، حجت الاسلام گنابادی نژاد و هیات همراه در ابتدا از بخش های مختلف این مجموعه، گفتگو با مدیران استارتاپ ها و مسئولین پارک نیتک بازدید کرد.
در جریان بازدید از استودیوهای تخصصی نیتک، گنابادی نژاد بر لزوم استفاده از پتانسیل های ارزشمند مجموعه نیتک مانند تکنیک لایو کروماکی برای رویدادهای حرم مطهر اشاره کرد و افزود: امروزه می توان با بهره گیری از ظرفیت های گسترده فضای مجازی به تولید محتوای مذهبی پرداخت.
وی در بازدید از واحد پویانمایی و بازی سازی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین حوزه های فعالیت آستان قدس رضوی حوزه کودک و نوجوان است.
حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به برنامه های آستان قدس رضوی اعم از ایجاد یک صحن اختصاصی برای کودکان و نوجوان، خواستار بررسی فرصتهای همکاری نیتک و آستان قدس رضوی در حوزه کودک و نوجوان شد.
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی ضمن تشکر و قدردانی از نگاه ارزشمند مجموعه نیتک به حوزه تولید محتوا، خواستار تعامل بیشتر نیتک با مجموعه آستان قدس رضوی شد تا بر این اساس همکاری های جدی و موثرتری در آینده برای جوانان صورت بگیرد.
در ادامه این نشست دکتر مقدم آریایی رئیس هیات مدیره خانه خلاق و محتوای دیجیتال نیتک ببا اشاره به ظرفیتهای مرکز در عرصه های تولید محتوا گفت: هدف از فعالیتهای نیتک پارک کارآفرینی اجتماعی و تولید محتوای باکیفیت و در چارچوب قوانین کشور و ارزشهای اسلامی است.
مقدم گفت: تولید محتوا با هدف جذب مخاطب کودک و نوجوان، از جمله فعالیت های فرهنگی این مرکز به شمار می رود.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *