کاور-تصاویر-سایت

نخستین گردهمایی گویندگان و سرپرستان گفتار استان خراسان رضوی

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نتیک، حامی برگزاری نخستین گردهمایی گویندگان و سرپرستان گفتار استان خراسان رضوی که همزمان با روز ملی سینما در مشهدمقدس بود.

در این مراسم هنرمند پیشکوست جناب آقای محمد جعفر جراح نجفی، مدیر انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم دفتر استان خراسان رضوی (مشهد)  هنرمندان فرهیخته دوبلاژ استان را بر اساس آئین‌نامه تشکیل دفاتر استانی انجمن به سمت‌های زیر منصوب کردند:

  • جناب آقای حسین حق‌پرست به سمت قائم مقام مدیر و عضو شورای دفتر استانی
  • سرکار خانم آرزو جوادی به سمت مسئول کمیته بانوان و عضو شورای دفتر استانی
  • جناب آقای امید کمالی مسئول کمیته رفاه و تعاون و عضو شورای دفتر استانی
  • جناب آقای محمودرضا امینی مسئول کمیته بازرگانی و عضو شورای دفتر استانی
  • جناب آقای محمدصالح جراح نجفی دبیر اجرایی و عضو شورای دفتر استانی

همچنین ایشان خاطرنشان کردند کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی؛ به زودی بر اساس پیشنهادهای اعضا دفتر استانی تشکیل خواهند گردید.

در پایان نیز خاطرنشان گردید که دفتر استانی، با آغوش باز و برخلاف آنچه شنیده‌ها؛ از هر پیشنهاد و عملکردی که مستوجب ارتقاء کمی و کیفی این حرفه شود استقبال می‌نماید.

دوبله خارج از پایتخت برای نخستین بار در سال ۱۳۸۵ به مدیریت محمدجعفر جراح نجفی در مشهد مقدس اتفاق افتاد و مفتخر به دریافت درجه کیفی «ب» از معاونت نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید. سال ۱۳۹۰ همکاری با شبکه‌های سیمای جممهوری اسلامی ایران؛ پویا، نهال و امید و در سال ۱۳۹۶ همکاری با پلتفرم‌ها اینترنتی در دوبله مشهدمقدس اتفاق افتاد.

در این مسیر پر رخش ۱۶ ساله، دوبلاژ مشهدمقدس با هم‌افزایی و بهره‌گیری از تجربه حضور همکاران و بزرگانی دوبلاژ کشور دو بار با نام دوبله مشهدمقدس در جشنواره لوح اول و لوح دوم مفتخر به دریافت جایزه بهترین دوبله، بهترین صداگذاری و صداآمیزی و بهترین دوبله موزیکال شده است.

در سال ۱۴۰۱ به یمن حضور پر شور و قدرتمند ۹۰ صدابازیگر کارآزموده، با تعاملی بسیار سازنده پس از چندین سال مذاکرات جدی، دفتر استانی انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم ایران در مشهدمقدس راه‌اندازی گردید تا هم جان تازه و قوامی رسمی باشد بر دوبلاژ مشهدمقدس و هم بتوان از حمایت‌های صنفی و امکانات رفاهی، برای این خانواده بزرگ را فراهم گردد؛ تا در نهایت تعالی‌بخش فرهنگ و هنر و زبان پارسی در ایران اسلامی باشد.

گردهمایی گویندگان خراسان رضوی

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *