147.00_00_46_14.Still002

بنیاد فرهنگی احمدشاه مسعود به دنبال ایجاد فرصت‌های همکاری با نیتک

اعضای هیئت رییسه بنیاد فرهنگی شهید احمدشاه مسعود از خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک بازدید و از ایجاد فرصت‌های همکاری و آموزشی با این خانه خلاق استقبال کردند.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق‌و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، عبدالحفیظ منصور، عضو ارشد هیئت رییسه بنیاد فرهنگی احمدشاه مسعود در جریان بازدید از این مرکز با اشاره به وضعیت کنونی کشور افغانستان گفت: در سالهای اشغال افغانستان توسط امریکاییها، در حوزه صنایع فرهنگی آنچه وارد شد تنها محصولاتی بود که بر اساس سلیقه و خواسته غربیها بود و با خروج انها از کشور زیرساختی برای تولید محتوای خلاق وجود ندارد.
وی افزود: نیتک بستر بسیار مناسبی برای آموزش جوانان افغانستانی است تا دانش کار را فرا گرفته و مهارت لازم برای انجام کارهای تخصصی را کسب کنند.
وی با بیان وجوه اشتراکی دین اسلام و تمدن مشترک به عنوان عوامل زمینه‌ساز دوستی‌ها و همگرایی دو ملت ایران و افغانستان، تأکید کرد: امیدواریم با ایجاد روابط بیشتر، فرصت‌های همکاری برای آینده فراهم شود.
عبدالحفیظ منصور رسالت بنیاد شهید احمدشاه مسعود را ارائه یک قرائت معتدلانه از اسلام عنوان کرد و گفت: ما درگیر هیولای افراطی‌گری مذهبی هستیم اما معتقدیم گفتمان خشن را با جنگ نمی‌توانیم از بین ببریم و اعتقاد داریم عوامل موثر در افکار عمومی افغانستان، شبکه‌های اجتماعی و محتوای دیجیتال هستند.

نگاه نیتک، ارائه خدمات محتوای دیجیتال به کشورهای همسایه است
حمیدرضا بحرینی مدیرعامل خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک نیز در این دیدار با ارائه توضیحاتی درباره روند افتتاح این مرکز در مشهد اظهار کرد: رویکرد تولیدات در نیتک ارائه خدمات و تولید محتوای دیجیتال به بازارهای بین‌المللی به ویژه کشورهای همسایه است.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری با این بنیاد برای تولید محتوای دیجیتال، افزود: با توجه به حضور نیروی انسانی مهاجر توانمند افغانستانی در ایران، می‌توان گام‌های موثری در راستای دستیابی به اهداف شما برای تولید محتوای دیجیتال برداشت.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *