IMG_7182 copy

ارتباط با مردم از مهمترین مشکلات استارتاپ‌های ایران است

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی:
ارتباط با مردم از مهمترین مشکلات استارتاپ‌های ایران است

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، ارتباط با مردم را از مهمترین دغدغه های استارتاپهای موفق خواند.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، محسن هدایتی‌فر در حاشیه بازدید گروهی از دبیران خبر و خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان از خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک اظهار داشت: حمایت رسانه‌ای برای معرفی بیشتر خدمات و محصولات استارتاپ‌ها منجر به جذب مخاطب و درآمد بیشتر برای آنان خواهد شد.

وی افزود: حوزه فعالیت‌ها و محصولات اکوسیستم نوآوری، جدید و بدیع است و اطلاعات عموم مردم در مورد آن کم بوده و رسانه‌ها رسالت مهمی برای انعکاس خدمات و فعالیت‌های آنان دارند.

هدایتی‌فر خاطرنشان کرد: نقش روابط عمومی‌ در اکوسیستم‌ نوآوری در این رابطه برای همکاری با رسانه‌ها وانعکاس این فعالیت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی بیان کرد: بخشی از رسالت ذاتی باشگاه خبرنگاران جوان، انعکاس اخبار ملی و فعالیت‌ها‌ی بخش‌های مورد حمایت همچون حوزه‌های کارآفرینی و حوزه نوآوری است و فضای لازم برای انعکاس فعالیتهای این زیست بوم در باشگاه خبرنگاران جوان کاملاً فراهم است.

وی در پایان افزود: در پارک محتوایی نیتک با توجه به زیرساخت‌های به وجود آمده و تخصص مدیران به زودی شاهد فعالیت‌ استارتاپ‌های بزرگ و موفق زیادی خواهیم بود.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *