نیتک

استقبال وزیر علوم کشور مالی از انتقال تجربیات شتاب‌دهنده مهارتی نیتک

وزیر علوم کشور مالی در بازدید از خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک از انتقال تجربیات شتاب‌دهنده مهارتی این خانه خلاق استقبال کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیحیتال نیتک، دکتر آمادو کیتا و هیئت همراه در جریان بازدید از این خانه خلاق، اظهار داشت: تکنولوژی و بسترهای مختلف تولید محتوا در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیحیتال نیتک، بسیار متمایز و جالب توجه است.

وی در مورد بارزترین خدمات معرفی شده در این بازدید گفت: طراحی استودیوهای پیشرفته دوبلاژ و تهیه و ارائه محصولات دوبله شده در این خانه خلاق و نوآوری بسیار جالب توجه و جذاب است.

وزیر علوم کشور مالی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع شتاب‌دهنده مهارتی این خانه خلاق اشاره کرده و افزود: استفاده از بخش‌های مختلف استعدادیابی، مهارت‌سنجی، مهارت‌آموزی و ایجاد پلتفرم اشتغال‌زایی داخلی و بین المللی در قالب یک شتاب‌دهنده، یک طرح متمایز و بسیار جالب توجه است.

وی درباره ایجاد زمینه فعالیت مشترک با این خانه خلاق نیز گفت: کشور مالی از انتقال تجربیات در زمینه‌ی طراحی و ساخت محصولات هوش مصنوعی که منجر به تولید محصولاتی متمایز شده است، استقبال می‌کند.

در جریان این بازدید، پیشنهاد طراحی یک پلتفرم vod  در راستای ارائه محتوای تخصصی آموزشی برای کشور مالی از طرف خانه خلاق و نوآوری محتوای دیحیتال نیتک، مطرح شد که مورد استقبال دکتر آمادو کیتا قرار گرفت.

 

 

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *