ایجاد مرکز

ایجاد مرکز نوآوری تولید انیمیشن و گیم در مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی

ایجاد مرکز نوآوری تولید انیمیشن و گیم در مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، در مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی، مرکز نوآوری تخصصی انیمیشن و گیم راه اندازی می کند.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، دکتر محمد نقی زاده رییس مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این مطلب افزود: این مرکز به با هدف آموزش و تولید و صادرات محتوا در دو حوزه بازی و پویانمایی در مجاورت دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی دانشگاه جهت بهره کندی از ظرفیت های این دانشگاه جهت تولید و صادرات برپا می شود.
وی راه اندازی فضای کار اشتراکی و دو استودیوی صوتی و تصویری را از بخشهای این مرکز خواند که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر نقی زاده با بیان اینکه شرکت‌های خلاق و صنایع نرم، زمینه‌ساز اقتدار و رونق اقتصاد و اشتغال کشور هستند تاکید کرد.
رییس مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به ضرورت راه اندازی اقتصاد خلاق در کنار اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌ها بخشی مهم از زیست‌بوم نوآوری و فناوری به شمار می‌روند که می‌توانند با ظرفیت بالای دانش‌آموختگان علوم انسانی، نقش قابل توجهی در رونق اقتصاد خلاق و فرهنگی ایفا کنند.
وی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک را از مجموعه های خلاقی خواند که در ایجاد اکوسیستم نوآوری در حوزه محتوای دیجیتال دارای سوابق ارزنده همچون راه اندازی بزرگترین پارک تولید محتوای کشور در مشهد می باشد.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *