Untitled_Panorama-1

بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خانه خلاق و محتوای دیجیتال نیتک

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خانه خلاق و محتوای دیجیتال نیتک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، عیسی زارع‌پور که صبح امروز وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد پس از زیارت بارگاه مطهر حرم رضوی از خدمات و فناوریهای جدید حوزه ارتباطات کشور در پارک فاوای مشهد مستقر در اداره کل پست خراسان رضوی بازدید کرد.
وزیر ارتباطات در این سفر از پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور که در حوزه تولید محتوای فضای مجازی فعالیت دارد و در طبقه چهارم پست مرکزی خراسان رضوی واقع است بازدید کرد.
زارع پور در این بازدید از مجموعه استودیوهای نیتک بازدید کرد و در جریان آخرین نوآوریهای تصویری صورت گرفته در این استودیوها قرار گرفت.
بازدید از استارتاپهای مستقر در خانه خلاق نیتک و شنیدن نحوه فعالیت آنها از زبان مدیران استارتاپهای مستقر در پارک از دیگر بخشهای این بازدید بود.
استارتاپهای پویانو، ابری لند، انیمیت فری و کارتون من در حوزه انیمیشن، استارتاپهای بازی سیستان و نگهبان در حوزه گیم، ولاگ پارک، بازار ملی محتوای دیجیتال و سامانه تجارت آنلاین از دیگر مجموعه هایی بودند که مورد بازدید وزیر ارتباطات قرار گرفتند.
شایان ذکر است پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به مساحت 4 هزار و پانصد متر مربع در طبقه چهارم پست مرکزی استان خراسان رضوی قرار دارد و فعالیت خود را از خردادماه امسال آغاز کرده است.

 

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *