کاور-تصاویر-سایت

برگزاری “اولین استارتاپ ویکند تصویرسازی کتاب” در مشهد

با میزبانی مدیا پارک نیتک، رویداد استارتاپ ویکند تصویرسازی کتاب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیا پارک نیتک، در این رویداد طراحان و دانشجویانی که مهارت کار با تکنیک های تصویرسازی گرافیکی به صورت دستی یا دیجیتال، انیمیشن و استاپ موشن، تولید فیلم، تصویرسازی با هوش مصنوعی، عکاسی و گرافیک، تولید نمایش رادیویی و پادکست را دارند، به تقویت مهارت های خود و ارائه طرح و ایده زیر نظر متخصصین و منتورهای این حوزه پرداختند.

استارتاپ ویکند تصویرسازی

به گزارش روابط عمومی مدیا پارک نیتک، خانم زعفری نژاد موسس رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر ۱ مشهد با اشاره بر برنامه ریزی سه ماهه کمیته علمی روی این رویداد گفت: هدف از برگزاری این رویداد با توجه به اهمیت مهارت آموزی، مخاطب قرار دادن تمامی دانشجویان و افرادی که در فضای مهارتی مشغول به کار هستند بود تا دانشجویان بتوانند به بازار راه پیدا کرده و تحقیقات بازار را شناخته و با ایده های خود کار کنند.
وی افزود: ما در این رویداد تکنیک های خلاقانه تصویرسازی را برای کتاب لحاظ کردیم و سراغ تصویرگری نرفته ایم به این علت که با تکنیک هایی غیر از دو بعدی کار کنیم. بنابراین در چند حوزه مختلف وارد شدیم و محتوای لازم را برای شرکت کنندگان در این رویداد فراهم کردیم و به عنوان خروجی از آنها تبدیل محتوا به تکنیک را خواسته ایم.
وی در ادامه بیان کرد: برای همراهی ما در این رویداد، از مدعوینی که خارج از فضای آموزش، در این زمینه فعالیت می‌کنند دعوت به عمل آوردیم که یکی از حامیان این رویداد، مدیا پارک نیتک بود زیرا تفکری که در فضای اجرایی این محل در جریان است حاکی از هماهنگی فضای فرمی و محتوایی جاری در آن است که این باعث ایجاد محیطی خلاقانه و مثبت شده است. و همچنین با شرکت تعاونی اتحادیه ناشران برای خروجی مناسب برای ناشران در خراسان رضوی تفاهم کردیم و از طرفی دیگر برای تایید مصور کردن فضای هنری، با ارشاد ارتباط گرفتیم.
زعفری نژاد با اشاره به زیرساخت و حضور متخصصین و کارگاه ها در این سه روز رویداد، اذعان کرد: سعی کردیم در این رویداد فضایی را ایجاد کنیم که فضای فرصت دادن به شرکت کنندگان است و از طرف دیگر با همراهی نیتک و حامیان دیگر، ایجاد فرصت هایی مثل دراختیار گذاشتن فضای کار اشتراکی، اشتغالزایی و انتخاب ناشرین برای تصویرسازی و همچنین شتابدهی را برای برگزیدگان این رویداد فراهم خواهیم کرد. همچنین دانشگاه فرهنگ و هنر، امکان بورسیه دوره های تخصصی را برای برگزیدگان رویداد فراهم کرده است.

استارتاپ ویکند تصویرسازی

 

وی با بیان اینکه رویداد استارتاپ ویکند تصویرسازی کتاب دارای کارگاه های تخصصی است به معرفی منتور ها و داوران رویداد پرداخت: برای داوری این رویداد در خدمت آقایان بهرامی و ایمانی از منتور های رویداد، و دکتر جاوید نوبخت رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد، دکتر لطفی دبیر انجمن مدیران کسب و کار در مشهد، دکتر عباس زاده رئیس مرکز نوآوری شهری، همچنین آقای بابایی مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواهیم بود.

در نهایت برای تیم‌های اول تا سوم، استقرار در مرکز نوآوری و شتابدهی نیتک؛ معرفی به ناشران؛ بورسیه مهارت آموزی و اشتغالزایی ؛ تکمیل و تجاری‌سازی طرح‌ها؛ منتورینگ و مشاوره‌های تخصصی؛ از جمله مزایای شرکت در رویداد «استارتاپ ویکند تصویرسازی» عنوان شده است.

 

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *