f02fdcf2-a2f3-4a0a-9439-969563f4469d

برگزاری کارگاه آنلاین پرستیژ در ارتباطات برای استارتاپ‌ها

کارگاه آنلاین پرستیژ در ارتباطات به حل چالشی بزرگ برای مدیران استارتاپهایی خواهد پرداخت که مهارت کافی برای اثرگذاری در ارتباطات را ندارند.

به گزارش روابط عمومی خانه نوآوری و خلاق تولید محتوای دیجیتال نیتک، کارگاه آنلاین پرستیژ در ارتباطات با رویکرد افزایش مهارت‌های فردی در ارتباطات و همچنین مصاحبه های شغلی موفق برای مدیران و اعضای تیمهای استارتاپی برگزار خواهد شد.

این کارگاه به افراد کمک خواهد کرد تا به یک فرد حرفه‌ای در ارتباطات تبدیل شوند و نتایج موفقیت‌آمیز جلسات کاری را از آن خود کنند. کارگاه آنلاین پرستیژ در ارتباطات با هدف توسعه مهارت‌های فردی در ارتباطات، مناسب برای مدیران، کارمندان، دانشجویان، افراد جویای کار و همچنین کسانی است که علاقه‌مند به اثرگذاری بیشتر کلام و رفتار خود هستند.

در این کارگاه آنلاین نحوه شروع به صحبت کردن، نحوه زبان بدن افراد با اعتماد به نفس در جلسات کاری، تکنیک‌های اثرگذاری کلام و پیکربندی کلام در سخنرانی آموزش داده خواهد شد.
مدرس این کارگاه میلاد پرنده، مدرس مهارت‌های ارتباطی و کسب‌و کار است که دارنده مدرک آموزش فن بیان و سخنوری از انجمن علمی دانشگاه صنعتی شریف و علم‌و صنعت و همچنین گواهینامه بین‌المللی سخنرانی از آکادمی MPT اتریش است.

گفتنی است علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه آنلاین رایگان می‌توانند به آدرس EVAND.IR مراجعه کنند.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *