بازدید سازمان جهاد دانشگاهی

بستر مناسب همکاری سازمان جهاد دانشگاهی با نیتک

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی طی بازدید از نیتک عنوان کرد:
بستر مناسب همکاری سازمان جهاد دانشگاهی با خانه خلاق و نوآوری نیتک

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی ضمن بازدید از نیتک شرایط و بستر لازم برای همکاری با خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، دکتر حسین امینی مشهدی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب فراهم شده در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال، اظهار داشت: این امکانات فرصت استثنایی برای تولید محتواهای آموزشی فراهم آورده است.

وی افزود: در این زمینه آمادگی کامل برای مشارکت در تهیه محتوای یاد شده از طرف سازمان جهاد دانشگاهی وجود دارد و بستر لازم برای همکاری در این زمینه همچون ارائه محتوای تخصصی از سوی سازمان جهاد دانشگاهی نیز فراهم است.

خانه خلاق و نوآوری نیتک

بستر مناسب آموزشی در سازمان جهاد دانشگاهی

با اشاره به مشارکت حدود ۵هزار فراگیر در دوره‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی بیان کرد: این موقعیت شرایط مناسبی برای استعدادیابی گروه‌های سنی به وجود آورده است.

وی افزود: روزانه عده‌ی زیادی از آحاد مردم به حوزه‌های آموزش و درمانی سازمان جهاد دانشگاهی مراجعه می‌کنند که زمینه مناسبی برای اطلاع‌رسانی دوره‌های مختلف آموزشی و توانمندسازی را فراهم کرده است.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی بیان کرد: جهاد دانشگاهی آمادگی لازم برای همکاری با خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در راستای برگزاری دوره‌های آموزش مجازی را دارد.

وی افزود: در این دوره‌ها علاوه بر توانمندسازی متقاضیان، مدارک و گواهینامه‌های معتبر آکادمیک و قابل ترجمه نیز ارائه خواهد شد.

خانه خلاق و نوآوری نیتک

ارائه خدمات آموزشی نوین

محمد رضا اسماعیل زاده، معاون تولید خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک نیز به زیرساخت های لازم برای تولید محتوا در استودیو‌های صوت و تصویر در این مجموعه اشاره و بیان کرد: استودیو اختصاصی آموزش نیز به تازگی به بهره‌برداری رسیده تا خدمات نوینی را در این زمینه ارائه دهد.

وی افزود: autocue، تدوین همزمان، ارائه فایل جلسه آموزشی در پایان جلسه و … از جمله مواردی هستند که برای ضبط محتوای آموزشی بهینه، موثر و مدرن در این استودیو ارائه داده می‌شود.

تیم‌های مستقر در نیتک آماده همکاری با دانشگاه‌ها

اسماعیل زاده ادامه داد: تعاملات لازم در این زمینه با دانشگاه‌های مختلف انجام شده و در حال حاضر با دانشگاه پیام نور، همکاری برای تولید محتوای مختلف آموزشی آغاز شده است.

معاون تولید نیتک همچنین با تأکید بر حضور استارتاپ‌ها، شرکت‌ها، تیم‌ها و فریلنسر‌های مستقر در این مجموعه که در زمینه‌های مختلف تولید محتوا فعالیت می‌کنند، بیان کرد: تولید انواع محتوای ویدیویی، پادکست، بازی‌سازی و… از جمله تخصص‌های تیم مستقر در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک است که آمادگی لازم برای همکاری آنان با جهاد دانشگاهی در این زمینه وجود دارد.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *