عیدغدیر

بیش از 50 اثر محتوایی ویژه عید غدیر در طرح ایستگاه صلواتی تولید محتوای دیجیتال تولید می شود

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، حمیدرضا بحرینی مدیرعامل خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک درباره این طرح گفت: این نذر فرهنگی در راستای تولید محتوای دیجیتال متناسب با عید غدیر برای انتشار در فضای مجازی با همکاری تیمهای تولید محتوا اجرا می شود.
وی افزود: در قالب یک هفته زمان ثبت نام طرح، بیش از ۴۵ گروه مختلف برای استفاده از استودیوهای صوتی و تصویری هشتگانه نیتک اعلام آمادگی کردند که پس از برگزاری جلسات مشاوره و منتورینگ تیمها، ایده های ۲۲ تیم یا فرد به مرحله اجرا رسیدند.
بحرینی خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان روز پنجشنبه بیش از ۴۵ اثر در قالب این طرح ضبط و تا روز یکشنبه در فضای مجازی ارائه گردد.
وی ادامه داد: در قالب این طرح خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک مجموعه استودیوهای خود را در روز ۲۳ تیرماه جاری برای ضبط کلیپ ها، ویدئوها و برنامه های اینترنتی و… با موضوع عید غدیر بصورت کاملا رایگان در اختیار تیم های مختلف قرار میدهد.

عیدغدیر
مدیرعامل خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک درباره قالبهای محتوای تولید شده در طرح گفت: محتواهای تولیدی در قالب ویدئوهای داستانی، سرود، شعرخوانی، نمایش عروسکی، مدیحه سرایی، ولاگ و نمایشهای فردی و گروهی و همچنین فایل های صوتی داستانهای رادیویی و پادکست بوده است.
بحرینی با تقدیر از افرادی که برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند، گفت: در کنار تیم نیتک، فریلنسرها و تیمهای همکار در این نذر فرهنگی، تامین تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز را تا حد امکان فراهم خواهند کرد.
وی همچنین از مشارکت ۱۶ فیلمبردار و تدوینگر و ۵ صدابردار، ۲ نفر کارگردان و ۲ ناظر کیفی برای این نذر فرهنگی خبر داد.
خانه خلاق و نواوری محتوای دیجیتال نیتک بزرگترین پارک تولید محتوای کشور است که با ظرفیت ۸ استودیوی صوتی و تصویری از سال گذشته فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

1 دیدگاه دربارهٔ «بیش از 50 اثر محتوایی ویژه عید غدیر در طرح ایستگاه صلواتی تولید محتوای دیجیتال تولید می شود»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *