تاکید رئیس

تاکید رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بر حمایت از فعالیتهای نوآورانه حوزه محتوا

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی صبح امروز از بخش‌های مختلف، تیم‌ها و شرکت‌های نوآورِ مستقر در «خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی «خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک»، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر ضمن بازدید از فضای کارِ اشتراکی، استودیو‌های این مجموعه و شرکت‌ها و استارتاپ‌های مستقر در این خانه خلاق، بیان کرد: دولت باید از بخش‌خصوصیِ فعال در صنعت محتوای دیجیتال حمایت کند تا مسیرِ نهادهای مردمی در  این حوزه تسهیل شده و راه، برای ورود و عرض اندام آنها باز شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیتِ ساختمانهای دولتی بلااستفاده، اظهار کرد: بخش های بلااستفاده‌ ساختمان‌های دولتی، به منظور استفاده بهینه باید در اختیار جوانان شهرها قرار بگیرد تا با اشتغال‌زایی موجب کارآفرینی شوند.

پژمانفر با تاکید بر لزوم ایجاد فضای گفتگو در فعالیتهای استارتاپی، تصریح کرد: شتابدهنده‌ها، تولیدکنندگان محتوا، شرکت‌ها و استارتاپ‌ها نیازمند تعامل، گفتگو و هم‌افزایی هستند که «خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک» این پیوند را بایستی برای همه تیمها ایجاد کند زیرا جزیره ای عمل کردن موجب افتِ فضای نوآوری کشور می‌شود.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با بیان اینکه ایجاد زنجیره ارزش برای محصولات‌خلاق از اهمیت به‌سزایی برخوردار است افزود: تولید محتوای فاخر در کشور ما باید توسط قانون‌گذار و دولت حمایت شود تا مورد اقبال مردم واقع شود.

وی تاکید کرد: اگر از بستر فضای مجازی و تنوع خدمات این حوزه حمایت شود، می‌توانیم برای ۱۰ میلیون نفر اشتغال پایدار ایجاد کنیم

در ادامه این بازدید مدیرعامل «خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک» ضمن تشریح عملکردِ برخی شرکت‌ها و استارتاپ‌های مستقر در این مرکز، بیان کرد: خوشبختانه با حضورِ تولیدکنندگانِ محتوای دیجیتال و شرکتهای نوآور و خلاقی که با دقت‌نظر انتخاب شده‌ و در این مرکز مستقر می شوند، به زودی به بازارهای جهانی ورود خواهیم کرد.

حمیدرضا بحرینی گفت: در این خانه خلاق، تمامی استارتاپ‌ها و شرکتها در فضای کارِ اشتراکی این مجموعه گردهم جمع شده و ضمن استفاده از خدماتِ تخصصی اینجا نظیر، استودیوها، منتورینگ و.. باهم‌افزایی موجب ایجاد ارزش برای اکوسیستم استارتاپی کشور خواهند شد.

 

تاکید رئیس

 

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *