2

حمایت خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک از رویداد ملی ارزش آفرینی دا

 

رویداد ملی ارزش آفرینی دا ( دختران ایران)

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در قالب حمایت از رویداد ملی ارزش آفرینی دا میزبان دبیرخانه و تیم اجرایی است.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، رویداد آموزشی-تجربی دا در قالب استارتاپ ویکند، ویژه دختران ۱۶تا ۲۵ساله است که با هدف شتاب‌دهی و حمایت از کنشگری و ارزش‌آفرینی دختران ایران برگزار ‌می‌شود.

مهارت فنی یکی از بخش‌های این رویداد است که با دریافت نمونه کار از شرکت‌کنندگان در موضوعات طراحی گرافیکی، تولید محتوا، طراحی سایت و برنامه‌نویسی بستر لازم برای رقابت دراین زمینه را فراهم خواهد کرد.

ایده‌پردازی نیز دیگر بخش این رویداد است که شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت فردی یا تیمی (حداکثر ۴ نفر) ایده‌های کسب‌وکاری خود را ارائه ‌دهند.

رویداد دختران ایران

محورهای موضوعی ایده‌پردازی رویداد ملی ارزش آفرینی دا اشتغال زنان، آموزش، تفریح و گردشگری، خانواده و سبک‌زندگی، رسانه و تولید محتوا، زیست شهری، سلامت زنان و مد و لباس است.

این رویداد در 4 روز برگزار خواهد شد که در روز اول طبق برنامه‌ریزی انجام شده بوم‌گردی در شطح شهر مشهد برای آشنایی با ظرفیت‌ها و فضاهای فعالیت بانوان انجام خواهد شد و در ادامه نیز با کمک مربیان متخصص و مجرب در حوزه‌های مختلف به مسئله‌یابی تخصص خواهند پرداخت.

رویداد ملی دا در روز دوم پس ازافتتاحیه رویداد و بررسی‌های لازم، ایده‌های منتخب برای تشکیل تیم‌ها را اعلام می‌کند.

روز سوم این رویداد نیز به برگزاری کارگاه‌های مختلف همچون اعتبارسنجی، بوم مدل کسب‌و کار، mvp و نحوه ارائه اختصاص خواهد داشت تا در روز پایانی با ارائه پایانی ایده‌ها به داوران، از برگزیدگان نهایی تقدیر شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند تا 15تیرماه ثبت‌نام کنند.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *