آستان قدس رضوی و نیتک

همکاری آستان‌قدس رضوی و خانه خلاق و نوآوری نیتک برای تولید محتوای ارزشیابی کارکنان

در راستای بازدید سرپرست معاونت نیروی انسانی آستان‌ قدس رضوی از خانه خلاق و نوآوری نیتک، مذاکرات اولیه برای تولید محتوای ارزشیابی کارکنان این آستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی خانه خلاقه و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، دکتر علی‌اکبر عصارنیا با تأکید بر رویکرد ارزشیابی کارکنان در مجموعه آستان‌قدس رضوی اظهار داشت: در زمینه‌ی تولیدات محتوایی و هایتک برای ارزشیابی کارکنان نیازمند همکاری با مجموعه‌های دانش‌بنیان هستیم.

وی ادامه داد: در همین راستا فراتر از زیرساخت‌ها به دنبال محتوایی هستیم که در این زمینه بتواند برای ارزیابی‌ها و ارزشیابی‌های مجازی منابع انسانی استفاده شود.

سرپرست معاونت نیروی انسانی آستان‌ قدس رضوی افزود: نیازمندی امروز در دستگاه‌های مختلف مدیریتی و اداری کشور، تبدیل سیاست‌های کلان به محتوای کاربردی برای استفاده موثر از آن‌هاست تا بتوان به شکلی بهینه و مطلوب به این سیاست‌ها جامعه عمل بپوشاند.

آستان قدس رضوی و خانه خلاق نیتک

نیتک عمل‌گرا و مطابق با نیاز‌مندی‌های روز

وحید معینی‌فر، معاون اداری و مالی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با تأکید بر تعیین فرآیندها با رویکرد کاهش هزینه‌ها و هم‌افزایی‌ها در این مجموعه اظهار داشت: تیمهای متخصص در عرصه‌های مختلف تولید محتوای دیجیتال در این مجموعه حضور دارند و ایجاد شبکه‌سازی موثر برای استفاده بهینه و مقرون به صرفه از خدمات آنان باعث شده علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید محتوا در این عرصه، هم‌افزایی مناسبی نیز به وجود آید.

وی با اشاره به دغدغه مطرح شده از سوی سرپرست معاونت نیروی انسانی آستان‌ قدس رضوی اظهار داشت: در همین راستا تیم استارتاپی بتاتیک در این مجموعه مشغول به کار شده است که با طراحی پلتفرم تخصصی مهارت‌‎سنجی، زمینه مناسبی برای ارزشیابی نیروی‌ انسانی را فراهم آورده و علاوه بر آن خدمات جامع دیگری در راستای سرمایه انسانی ارائه می‌دهد.

آستان قدس و نیتک

نیتک به دنبال مهارت‌افزایی است

معینی‌فر درباره برگزاری بوت‌کمپ‌ها و موضوعات آن‌ها در این خانه خلاق و نوآوری نیز گفت: بوت‌کمپ‌ها و دوره‌های آموزشی که توسط تیم‌ها و استارتاپ‌های مستقر در این مجموعه در حال برگزاری است به دنبال مهارت‌افزایی و پرورش نیروهای متخصص در عرصه‌های مختلف بوده تا علاوه بر نیل به اهداف مهارت‌افزایی، استفاده از این نیروهای توانمند را نیز در این مجموعه میسر سازد.

گفتنی است در این بازدید علاوه بر بازدید این هیئت از زیرساخت‌های فنی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، نمونه محتواهای تولید شده در زمینه‌های مختلف محتوای دیجیتالی نیز به نمایش درآمد.

شبکه های اجتماعی مدیا پارک نیتک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *